با دکتر محمد خوش‌چهره، کارشناس مسائل اقتصادی:

با اقتصاد مقاومتی صادقانه برخورد نمی‌کنند

دکتر محمد خوش چهره در گفت و گو با ویژه برنامه "میهمان بهاران" با اشاره به لزوم بهره مندی از درک و باور صحیح در تحقق شعار سال تاکید کرد: تقویت بخش اقتصاد با ایجاد تحرک در تولید ملی میسر است.
کد خبر: ۶۵۷۸۷۳
تقویت بخش اقتصادی با ایجاد تحرک در تولید ملی میسر است

این کارشناس اقتصادی در خصوص لزوم توجه همگانی بر منویات رهبری در قالب شعار سال، اظهار داشت: نظام قانون گذاری و فعالان اقتصادی و فرهنگی و همچنین آحاد مردم باید بر اساس این حوزه ها عمل نمایند.

وی تصریح کرد: اقتصاد با معیشت مردم سر و کار دارد و در اصل به مسئله تولید باز می گردد؛ بنابراین توجه ها باید روی تحرکتِ تولید ملی استوار باشد که در این صورت سطح رفاه ملی افزایش می یابد.

خوش چهره ضمن توضیحاتی درباره جایگاه استراتژی در نظام های اقتصادی و سیاسی جهان افزود: رهبر انقلاب اولویت ها و جهت گیری ها را تنظیم می کنند و نظام سیاست گذاری و تصمیم گیری می بایست بر همان اساس برنامه های خود را پیش برد.

وی عدم درک صحیح از واژگان شعار سال را نخستین چالشِ پیش رو خواند و افزود: اگر نظام تصمیم گیر از رئیس قوه تا وزرا درک صحیحی از موضوع نداشته باشند، اولین چالش بوجود خواهد آمد. همچنین عدم باور و ناتوانیِ عملی می تواند چالشی دیگر باشد.

خوش چهره یادآور شد: مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی همواره وارد جزئیات می شوند و در حقیقت اتمام حجت و شفاف سازی می کنند؛ از اینرو باید درک و باور صحیحی از سوی مسئولان بالادست در تمام بدنه مدیریتی جاری و ساری شود.

این برنامه با تهیه کنندگی فرهاد دهنوی در ایام نوروز روانه آنتن می شود. (اف.ام، ردیف 103.5)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها