بعد از پیروزی بر رئال مادرید

مارتینو: برای ما لیگ تازه شروع شد

کد خبر: ۶۵۷۷۴۵
مارتینو: برای ما لیگ تازه شروع شد

سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است که پس از پیروزی تیمش در ال‌کلاسیکو گویا لیگ دوباره برای آنها شروع شده است.


به گزارش فارس، خراردو تاتا مارتینو پس از پیروزی 4 بر 3 شاگردانش مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و کاهش اختلاف دو تیم به یک امتیاز اظهار داشت: گویا لیگ را دوباره از اول شروع کرده‌ایم. هیچکس به ما فرصت نداد و ما دوباره به کورس قهرمانی بازگشتیم.

وی ادامه داد: وقتی مقابل تیمی با قدرت رئال مادرید حاضر می‌شوید به راحتی می‌توانید ببینید که هفت امتیاز با این تیم فاصله گرفته‌اید. ما تلاش کردیم تا به بازی برگردیم. زمان زیادی بازی را کنترل کردیم. رئال مادرید از بهترین باشگاه‌های اروپا است. آنها همیشه به قدری سرسخت به نظر می‌رسند که می‌توانند شما را شکست دهند و همین این پیروزی را ارزشمندتر می‌کند.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: نیمار در سن 21 سالگی همه چیز دارد و می‌داند چگونه در شرایط سخت بازی کند. او در دوران اوجش به سر نمی‌برد اما این حرکت او بود که به اخراج راموس و پنالتی به سود تیم ما منجر شد.

وی اضافه کرد: مسی در بازی‌های اینچنینی زیادی به میدان رفته است. او به همراه اینیستا، فابرگاس و بوسکتس در خط میانی کمک زیادی به ما کرد و ما بازی را عالی کنترل کردیم. حرف زدن درباره لئو سخت است. مسی رکورد پشت رکورد می‌زند.

مارتینو گفت: من صحنه‌های پنالتی را ندیدم. جنجالی‌ترین پنالتی خطای راموس بر روی نیمار بود. شکی نیست که آن خطا پنالتی بود. از بقیه صحنه‌ها دور بودم. حرفی درباره داوری نمی‌زنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها