بارسلونا به یک امتیازی رئال مادرید رسید

هت تریک"مسی" در ال کلاسیکوی پر گل

بارسلونا در ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو با نتیجه 4-3 تیم میزبان را شکست داد تا فاصله امتیازی خود را با کهکشانی ها به یک امتیاز کاهش دهد .
کد خبر: ۶۵۷۷۲۹
هت تریک"مسی" در ال کلاسیکوی پر گل

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی پر گل ، زیبا و لذت بخش ، بارسلونا رئال ده نفره را شکست داد تا به مانند دیدار رفت رئال را شکست داده باشد .
در این بازی جذاب ، لیونل مسی با زدن سه گل که دو تای آن از روی نقطه پنالتی بود ( دقایق 63 و 83 )به همراه آندرس اینیستا زننده گل اول بارسلونا در نیمه نخست ، ستاره تیمش بود تا آبی و اناری ها با این برد ارزشمند ، به کورس قهرمانی لالیگا باز گردند . در دقیقه 63 بازی سرخیو راموس دفاع خشن و ملی پوش رئال مادرید بر روی نیمار مهاجم برزیلی بارسا مرتکب خطای پنالتی شد تا ضمن اخراج از بازی این فرصت را به لیونل مسی بدهد که با ضربه ای دقیق و فنی دروازه لوپز سنگربان رئال مادرید را باز کند . این پنالتی در واقع پاسخی به پنالتی دقیقه 53 کریس رونالدو بود تا بارسلونا که با گل رونالدو 2-3 از میزبان عقب افتاده بود ، ضمن به تساوی کشاندن بازی ، رئال را برای زدن گل پیروزی بخش تحت فشار قرار دهد . 20 دقیقه بعد از این گل آندرس اینیستا از ژاوی آلونسو هافبک ملی پوش با تجربه رئال درون محوطه هجده خطای پنالتی گرفت تا مسی با زدن بیست و یکمین گل خود در این فصل لالیگا ، در این بازی هت تریک کرده و 3 امتیاز با ارزش را به حساب تیمش بنویسد . ستاره رئال مادرید نیز در این بازی در کنار بازی خوب و چشمگیر آنخل دی ماریای آرژانتینی و کریس رونالدو ، کریم بنزمای فرانسوی بود که در نیمه اول زننده هر دو گل رئال بود .
به هر حال بارسلونا با این پیروزی ارزشمند فاصله امتیازی خود را با رئال مادرید به یک امتیاز کاهش داد تا کهکشانی ها با دادن صدرنشینی به همشهری خود اتلتیکو مادرید ، خود در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نمیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
۰
۰
دیدید بارسلونا برد.... مسی كارش تكنیكه همه جوره هتریكه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها