دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو 405 که به ترتیب با شش و سه میلیون جریمه پرداخت نشده در حرکت بودند توسط ماموران گشت کنترل نامحسوس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
کد خبر: ۶۵۷۶۸۱
توقیف دو خودرو با 9 میلیون تومان خلافی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا رضایی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: صبح امروز ماموران تیم کنترل نامحسوس این پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محور اردستان به نایین یک دستگاه خودروی سواری سمند را که شش میلیون و 459 هزار تومان خلافی پرداخت نشده در پرونده وی ثبت شده بود را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خودروی مذکور از تهران عازم اصفهان بود، افزود: علاوه بر این 177 فقره تخلف نیز برای راننده متخلف این خودرو ثبت شده که بیشترین تخلفات وی سرعت و سبقت غیر مجاز است.

سرهنگ رضایی اظهار کرد: همچنین ماموران تیم کنترل نامحسوس این پلیس در ادامه طرح جلوگیری از تردد خودروهای متخلف با جریمه های بیش از یک میلیون تومان یک دستگاه پژو 405 که از تهران عازم اصفهان بود و سه میلیون و 113 هزار تومان جریمه پرداخت نشده با 76 فقره تخلف در کارنامه اش ثبت شده بود را توقیف کردند.

این مقام انتظامی گفت: خودروهای یاد شده برابر قانون راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند و تا زمانی که جریمه های معوقه خود را پرداخت نکنند خودروی آنها رفع توقیف نخواهد شد.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه توقیف کردن خودرو و جلوگیری از تردد خودروهای مردم در ایام نوروز امری خوشایند برای پلیس نیست، افزود: پلیس به عنوان حافظ حقوق شهروندان و تامین کننده نظم و امنیت کشور موظف است برابر قانون با خودروهای متخلفی که از ارتکاب تخلف ابایی نداشته و جاده ها را برای سایرشهروندان نا امن می کنند برخورد کند.

رییس پلیس راه استان اصفهان توصیه کرد: به همه کسانی که دارای جریمه های پرداخت نشده بیش از یک میلیون تومان هستند توصیه می کنیم که قبل از انجام سفر نسبت به پرداخت جریمه ها و تسویه خلافی های خود اقدام کنند تا در این ایام با توقیف خودروی توسط ماموران قانون مواجه نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها