گزارش تپش از جرایم اتباع افغان

مجرم موردنظر در دسترس نمی‌باشد

سردار رادان: امنیت را به کوچه‌های شهر می‌بریم

کاهش 60 درصدی سرقت‌های مسلحانه و خشن

جانشین ناجا با اعلام این که در سال 93 طرح تشدید مبارزه با سارقان در دستور کار ناجا قرار دارد از کاهش 60 درصدی سرقت های مسلحانه و خشن نسبت به مدت مشابه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۵۷۲
کاهش 60 درصدی سرقت‌های مسلحانه و خشن

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش اقتدار قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: طبق روال همه ساله رزمایش بزرگ آمادگی برای تامین امنیت مردم در شهر تهران با حضور یگان های پلیس پیشگیری، راهور، آگاهی و ... به اجرا درآمد.

وی از آغاز به کار پلیس افتخاری از امروز خبر داد و افزود: در مرحله اول در تهران 500 نفر شامل سه گروهان پلیس افتخاری اعم از موتورسوار، پیاده و گشت خودرویی در کوچه ها و محله ها شروع به گشت زنی می کنند تا در امر پیشگیری از سرقت به پلیس کمک نمایند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: امیدواریم با کمک مردم، سطح گشت های انتظامی را به کوچه ها منتقل کرده تا امنیت و آرامش بیشتری را در سال 93 تقدیم مردم کنیم.

رادان با اشاره به شرایط جذب پلیس افتخاری، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا سطح پلیس افتخاری را از محلات به کوچه ها برسانیم که این مستلزم آن است تا در جذب هرچه بیشتر داوطلبان این پلیس و نیز همراهی مردم موفق باشیم.

وی تاکید کرد: پلیس افتخاری ضمن داشتن تجهیزات بسیار مناسب از اختیارات ویژه ای برخوردار است و در حقیقت یکی از بازوهای مقتدر پلیس در امر پیشگیری از بروز جرائم خصوصاً سرقت به شمار می آیند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس افتخاری دارای لباس مشخص، احکام ماموریتی و کارت های شناسایی هستند؛ امیدوارم با همکاری پلیس افتخاری در کنار پلیس های تخصصی، سال توام با آرامش و امنیت را در کشور شاهد باشیم.

به گفته رادان، نوروز امسال 800 واحد گشت انتظامی شامل گشت های آگاهی، انتظامی و راهور در تهران مسئولیت حفط امنیت را بر عهده دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه بیش از 35 درصد حوادث واژگونی ناشی از خستگی، شتاب و عجله بوده است؛ اگر امسال همه قول دهیم در زمینه راهنمایی و رانندگی حوصله، صبر و طاقت را بیشتر کنیم مطمئن هستم سوانح رانندگی کاهش پیدا می کند.

newsQrCode
برچسب ها: سرقت پلیس امنیت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها