مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت عبور و مرور انواع موتورسیکلت در طرح نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۴۰۹
موتورسیکلت‌ها حق تردد در جاده را ندارند

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع خواهد بود.

در همه محورهای برون شهری که در ایام نوروز ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، از این امر مستثنی است و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههایی است که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می­شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارد.

در محور کرج- چالوس ؛ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 21 روز پنجشنبه تا 9 روز جمعه اول فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 24 فردا تا 9 روز جمعه اول فروردین از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بامداد جمعه تا ساعت هشت روز شنبه دوم فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 23 جمعه تا هشت روز شنبه دوم فروردین از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس از ساعت 12

روزهای 4، 8، 13، 14 ،15 و 16 فروردین تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 3 بامداد روز های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز 12 فروردین از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت یک بامداد تا روز سه شنبه پنجم فروردین و از ساعت 6 روز پنجشنبه هفتم فروردین تا ساعت یک بامداد روز شنبه نهم فروردین و از ساعت 12روز دوشنبه یازدهم فروردین تا ساعت 12 روز شنبه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای 4 و8 و14و 15 فروردین تا ساعت یک بامداد روزهای بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 این روزها تا یک بامداد روزهای بعد، از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور فیروزکوه، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا یک بامداد تا روز سه شنبه پنجم فروردین و از ساعت 6 روز پنجشنبه هفتم فروردین تا ساعت یک بامداد شنبه نهم فروردین و از ساعت 12 دوشنبه یازدهم تا ساعت 12 شنبه شانزدهم فروردین از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها