مدیر روابط عمومی درمان وزارت بهداشت:

مجروحان چهارشنبه سوری به ۳۱ نفر رسید

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از انتقال 6 مصدوم حوادث شب چهارشنبه آخر سال تا ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز(سه شنبه) در دو استان تهران و مرکزی به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۱
چهارشبنه سوری بازهم حادثه ساز شد

«آرزو دهقانی» عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 6 نفر از این مجروحان انتقالی به مراکز درمانی و بیمارستانی مرد بوده اند که به تربیت به دو بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهر اراک در استان مرکزی و بیمارستان شهید مطهری در تهران منتقل شدند.

وی در تشریح آخرین وضعیت این مصدومان انتقالی به مراکز درمانی و بیمارستانی گفت: آنان علاوه بر دارا بودن سوختگی های درجه یک و دو در نواحی صورت، چشم و گوش آسیب دیده اند.

دهقانی همچنین از خدمات رسانی فوریتی امدادگران اورژانس پایتخت به چشمان آسیب دیده یک دختر جوان تهرانی خبر داد و گفت: این دختر جوان در اثر اصابت نارنجک دست ساز دچار سانحه شده است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از آماده باش 810 پایگاه اورژانس کشور از عصر امروز- سه شنبه- برای مراسم شب چهارشنبه سوری در سراسر کشور خبر داد و افزود: نیروهای این پایگاه های شهری اورژانس در حالت آماده باش قرار دارند تا به محض وقوع حادثه ای در محل حضور یافته و به آسیب دیدگان خدمات ارایه دهند.

وی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث با شماره 115 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در تهران و سراسر کشور تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها