کد خبر: ۶۵۷۰۹۸
کرانچار: خط حمله نقطه قوت الاهلی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برد مقابل الهلال عربستان انگیزه مضاعفی برای شکست تیم الاهلی به بازیکنانش داده است.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش با الاهلی امارات اظهار کرد: به نظر من برد ما در مقابل تیم الهلال عربستان برای ما امکانی را فراهم کرد که بتوانیم با قدرت زیادی به مصاف الاهلی امارات برویم و در صورت برد کار خودمان را برای بازی‌های بازگشت با رقبا در خانه‌شان راحت‌تر کنیم. معتقدم بازیکنان ما با اعتماد به نفس بالا و انگیزه مضاعفی که پس از برد الهلال دارند به مصاف حریف می‌روند. به این امر واقفیم که فقط با برد در بازی فردا می‌توانیم همچنان در کورس صعود به دور دوم باشیم.

وی در ادامه افزود: البته شناخت ما از تیم الاهلی به حدی است که می‌دانیم از بازیکنان بسیار بسیار خوبی بهره می‌برند. آنها از حضور بازیکنان طراز اول در تیم خود بهره برده و از آنجایی که در دو بازی با الهلال در عربستان و السد در کشور خود دو نتیجه مساوی کسب کرده‌اند، از شانس زیادی برای صعود به دور بعدی به همراه تیم سپاهان بهره می‌برند.

وی همچنین در ادامه افزود: این تیم از بازیکنان خارجی خیلی خوبی بهره می‌برد که در کنار بازیکنان خوب تیم سپاهان، مصافی شانه به شانه خواهند داشت.

کرانچار در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نقاط ضعف و قوت تیم رقیب گفت: ما می‌دانیم که خط حمله تیم الاهلی نقطه قوت آن‌هاست ولی من قائل به تفکیک یک تیم در نقاط مختلف، به ضعیف یا قوی بودن نیستم. ما باید به شرایط کلی تیم نگاه کنیم. البته با آنالیز بازی‌های الاهلی نقاط ضعفی را نیز در آن‌ها مشاهده کرده‌ایم که آن نقاط ضعف را به بازیکنان خود گوشزد کرده و خواهیم کرد.

او در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: متاسفانه حسین پاپی از ناحیه کشاله ران دچار یک آسیب دیدگی جزئی است که پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد که آیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا خیر. ارنج تیم تا حدود زیادی برای ما مشخص است ولی ارنج نهایی امشب پس از تمرین عصرگاهی تیم مشخص خواهد شد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها