یادداشت عبدالجبار کاکایی برای «چ»

چمران هنوز آدمی ناشناخته است

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بعد از گذشت یک هفته از اکران آن در سینماهای تهران 90 میلیون تومان فروش داشت.
کد خبر: ۶۵۷۰۹۶
«چ» در تهران 90 میلیونی شد

به زودی اکران فیلم سینمایی«چ» در شهرستان ها آغاز می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همزمان با بحران شهر پاوه در مرداد ماه 1358، مصطفی چمران به عنوان معاون دولت موقت در امور انقلاب به همراه سرتیپ فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش وارد شهر پاوه می‌ شوند تا به اوضاع و امور سرکشی نمایند. در این میان گروه اصغر وصالی به عنوان فرمانده نیروهای مردمی یا «دستمال سرخ ها» تنها مدافعین شهر پاوه محسوب می‌شوند. «چ» روایت 48ساعت از زندگی شهید مصطفی چمران در غائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب است.

فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، سعید راد، بابک حمیدیان،‌ مهدی سلطانی سروستانی، امیررضا دلاوری، اسماعیل سلطانیان و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «چ» در سینماهای آزادی، فرهنگ، ایران، ماندانا، عصر جدید، کیان، حافظ، مرکزی، کارون، شکوفه، زندگی، ملت، تماشا، راگا، شاهد، سپیده، موزه سینما، برج میلاد، پایتخت، فرهنگسرای بهاران، فرهنگسرای خانواده در حال اکران است.

«طبقه حساس» 650 میلیون تومان فروخت

فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی بعد از گذشت 12 روز از اکران، 650 میلیون تومان فروخت.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی بعد از گذشت 12 روز از اکران در تهران و شهرستان ها، به فروش 650 میلیون تومانی رسید.

این فیلم سینمایی در حال حاضر در 30 سالن در تهران اکران می شود و قرار است تا اول فرودین ماه تعداد سالن های شهرستان ها به 50 سالن سینما برسد.

حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم سینمایی معقتد است که استقبال از این فیلم سینمایی آن هم در شرایط فعلی بسیار خوب و قابل توجه است. به گونه ای که اکثر پردیس های تهران در هفته یک یا دو سانس فوق العاده برای ساعت 12 شب دارند.

«خط ویژه» 206 میلیون فروخت

فروش فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی در تهران و شهرستان‌ها به بیش از 200 میلیون تومان رسید.

این فیلم در شهرستان ها در دو سالن در مشهد و یک سالن سینما در اصفهان به مدت هفت روز تاکنون 40 میلیون تومان فروش داشته است.

«خط ویژه»، قرار است در ایام نوروز در 15 شهرستان دیگر به نمایش درآید.

فیلم جدید کیایی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر جایزه بهترین فیلم از نگاه مردمی را دریافت کرد.

پخش «خط ویژه» برعهده هدایت فیلم است.

فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی که در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد، یکی از فیلم هایی است که در اکران نوروزی سال 1393 به نمایش درآمده است.

«خط ویژه» یک فیلم اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می‌پردازد. داستان فیلم روایت مقطعی از زندگی چند جوان است که پول هنگفتی به دست می‌آورند و...

در این فیلم هانیه توسلی، مصطفی زمانی، میترا هجار، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیائی و... بازی می کنند.

خواننده تیتراژ اول این فیلم سینا حجازی و تیتراژ پایانی رضا یزدانی است. میلاد کیمرام برای بازی در این فیلم سینمایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر امسال بدست آورد.

«معراجی‌ها» یک میلیارد و 680 میلیون تومان فروخت

فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی بعد از گذشت 25 روز از اکران در تهران و شهرستان‌ها به فروش یک میلیارد و 680 میلیون تومان رسید.

این فیلم سینمایی در حال حاضر در 80 سالن در تهران و شهرستان در حال اکران است.

در خلاصه داستان «معراجی ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که این امر آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

اکبر عبدی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی ، برزو ارجمند ، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی ، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری ، مریم کاویانی و لاله صبوری هستند.

این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در چند اکران خاص به نمایش درآمد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها