جزئیات دیدار برخی اصلاح‌طلبان با رفسنجانی

ابراز نگرانی از مرحله دوم یارانه‌ها

خاطره جدید از هاشمی رفسنجانی

ماجرای گلایه امام(ره) از پیام نوروزی رهبری

آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطره هشتم اردیبهشت سال 69 به بیان خواب جالبِی از رهبری پرداخته که در آن امام ازایشان گلایه ای دوستانه درباره پیام نوروزی کرده بودند .
کد خبر: ۶۵۷۰۶۶
ماجرای گلایه امام(ره) از پیام نوروزی رهبری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، گزیده خاطره هشتم اردیبهشت ماه 69 ایشان بدین شرح است :

عقد ازدواجِ یک جانباز و خانواده شهید را به همراه آقای محسن قرائتی، نماینده ولی فقیه در نهضت سوادآموزی بستیم؛ هدیه‌ای دادم.

آقای سیدحسن فیروزآبادی،رییس ستاد فرماندهی‌کل قوا و محمد فروزنده، جانشین ستاد فرماندهی‌کل قوا، از سوی رهبری، چک یک میلیون تومانی را که همراه نشانِ درجه‌یک فتح است، برای من آوردند.

شب با احمدآقا و آقای خامنه‌ای جلسه داشتیم. فیلم خاکسپاری امام را دیدیم؛ آنجا که کفن امام را مردم پاره کرده‌اند، بخشی از بدن امام عریان شده است؛ نظرمان این شد که اشکالی در پخش آن از تلویزیون نیست. درباره جواب به نامة صدام و مسایل دیگر سیاست خارجی هم صحبت کردیم.رهبری گفت،شبِ عید نوروز، بعد از شنیدن پیام‌های نوروزی از تلویزیون، خواب رفته و امام را خواب دیده‌اند که معترضانه و دوستانه به ایشان گفته‌اند، چرا در پیام نوروزی اسم رییس‌جمهور را نبرده‌اند و ایشان جواب داده‌اند، فردا در صحبت عید جبران می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
۰
۰
صحت ندارد
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
۰
۰
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
۰
۰
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
حجت
United States
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
۰
۰
عزیز من كه گفتین این اقا چقدر خاطره داره شما 2سال سربازی میری بیست سال خاطره میگی الان اقای هاشمی با 80سال سن و این همه پست و مقام كه داشتن انتظار داری هیچی نگن ایشون صندوق اسرار نظام هستن
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
حرف های آقای هاشمی پر از خلاف گویی است.
فرزند این اب و خاك
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
شهید همت:در زمان غیبت امام زمان باید اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
در جواب حجت جان بگم كه شما راست میگین ایشون خاطرات زیادی دارن برخیش كه به مصلحت ایشون هست رو گفتن و حالا حالاها از این خاطرات در وقت مناسبش خواهند گفت ولی خاطراتی هم هست كه ایشون به صلاحش نیست كه بگن و بعدها از دهان دیگران خواهیم شنید
راستی حجت جون اگه قرار باشه هركی هر خاطره ای كه صحت آن را فقط خودش تایید كند برای مردم تعریف كند چقدر آدما هستند كه خاطراتی برای گفتن دارند دوست من خودت رو گول نزن و ملاك حال افراد را در نظر داشته باش
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
هاشمی قطب نمای انقلاب. زنده باد هاشمی
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
۰
۰
سلام
باید بپذیریم ایران به امثال هاشمی در طول تاریخ نیاز داشته

نیازمندی ها