هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

فولاد و سپاهان در اندیشه‌ صدرنشینی

تیم‌های فوتبال فولاد و سپاهان ایران در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه به ترتیب با تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الاهلی امارات روبه‌رو می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۶۹۵۵
فولاد و سپاهان در اندیشه‌ صدرنشینی

در ادامه دور سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده‌ ایران فردا چهارشنبه برابر حریفان خود قرار می‌گیرند. بر این اساس فولاد با بنیادکار ازبکستان و سپاهان با الاهلی امارات دیدار می‌کنند.

فولاد - بنیادکار

شاگردان حسین فرکی از دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا به 4 امتیاز دست پیدا کردند و در سومین دیدار در ازبکستان به مصاف بنیادکار می‌روند. فولادی‌ها در صورت پیروزی برابر حریف خود می‌توانند صدرنشین گروه دوم رقابت‌ها شوند.

فولاد پیش از این با الجیش قطر مساوی کرده و الفتح عربستان را شکست داده بود و اکنون هم امتیاز با الجیش در رده‌ دوم گروه قرار دارد.

دیدار تیم‌های فولاد و بنیادکار 4شنبه 28 اسفند ساعت 16:30 دقیقه آغاز می‌شود. در دیگر دیدار این گروه الفتح عربستان و الجیش قطر از ساعت 20 و 30 دقیقه همان روز به مصاف هم می‌روند.

جدول گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا پیش از آغاز دور سوم به این شرح است:

1- الجیش قطر 4 امتیاز

2- فولاد ایران 4 امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

4- الفتح عربستان یک امتیاز

سپاهان - الاهلی

سپاهان دیگر نماینده‌ فوتبال ایران است که چهارشنبه باید سومین دیدار آسیایی‌اش را انجام دهد. سپاهان در این روز با الاهلی امارات در اصفهان روبه‌رو می‌شود و اگر بتواند حریفش را شکست دهد با ناکامی السد برابر حریف عربستانی‌اش می‌تواند به صدر جدول برسد.

سپاهان از دو دیدار قبلی خود 3 امتیاز اندوخته دارد. این تیم ابتدا برابر السد قطر در دوحه شکست خورد و سپس در اصفهان الهلال عربستان را شکست داد. سپاهان در حالی در دومین دیدار خانگی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا باید با الاهلی امارات بازی کند که حریف اماراتی با 2 امتیاز در رده‌ سوم گروه قرار گرفته است.

دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی 4 شنبه 28 اسفندماه ساعت 19 آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه السد قطر و الهلال عربستان از ساعت 19 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا پیش از آغاز دور سوم به این شرح است:

1- السد قطر 4 امتیاز

2- سپاهان ایران 3 امتیاز

3- الاهلی امارات 2 امتیاز

4- الهلال عربستان یک امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها