معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به انتشار گزارش عملکرد خود در فیس‌بوک و در پاسخ به انتقادهایی که در این زمینه به وی مطرح شده است، گفت: عضویت در فیس‌بوک جرم نیست، مگر اینکه منجر به هنجارشکنی و ارتکاب جرم علیه امنیت ملی شود که ما تاکنون این کار را انجام نداده‌ایم.
کد خبر: ۶۵۶۶۸۶
عضویت در فیس‌بوک «جرم» نیست

شهیندخت مولاوردی در نشستی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل ساختمان کوثر ریاست جمهوری داشت، تصریح کرد: به اعتقاد من فضاهای مجازی و امکانات پیشرفته مبتنی بر فناوری و علم روز است و نباید خودمان را از آنها محروم کنیم، چرا که بیشترین تأثیر و بهترین بازخورد را می‌توانیم از مخاطبان خود داشته باشیم و بنده نیز با این دیدگاه از فیس‌بوک استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به سیاست‌های کشور برای افزایش جمعیت، گفت: قانون افزایش مرخصی زایمان با نگاه به سیاست افزایش جمعیت به تصویب رسید و ما با ورود به این عرصه و با توجه به درخواست مخاطبان و ذینفعان برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم تا بتوانیم این قانون را به بهترین شکل انجام دهیم.

مولاوردی تصریح کرد:‌ هرچند افزایش مرخصی زایمان زیاد با دیدگاه‌های من انطباق ندارد اما هم‌اکنون اجرای این قانون به کمیسیون اجتماعی دولت رسیده است.

معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده با اشاره به الزام دستگاه‌ها به اجرایی کردن قانون افزایش مرخصی زایمان گفت: دستگاه‌هایی که هم‌اکنون تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند قادر به اجرایی کردن این قانون نشده‌اند، چرا که بر اساس برآوردهای بیمه تامین اجتماعی اجرای این قانون در سال 92 به 170 میلیارد ریال بودجه و در سال 93 به بودجه‌ای بالغ بر 270 میلیارد ریال نیاز دارد که هم‌اکنون این بودجه در جایی لحاظ نشده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها