انهدام باند سارقان حرفه‌ای

«رضا چهار دست» دستگیر شد

باند سارقان ویلاهای شاندیز منهدم شد

با انهدام باند حرفه ای سارقان ویلاهای شاندیز در شهرستان بینالود خراسان رضوی راز 17 فقره سرقت کشف شد.
کد خبر: ۶۵۶۶۰۶
باند سارقان ویلاهای شاندیز منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: ماموران پاسگاه انتظامی ویرانی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به خودروی پرایدی مشکوک و در عملیات غافلگیرانه ای آن را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه های پلیسی متوجه سرقتی بودن خودرو شده و آن را به پاسگاه منتقل می کنند.

وی افزود: در بازجویی های فنی به عمل آمده سارق 35ساله اعلام کرد که اموالی نیز که در خودروی وی وجود دارد سرقتی بوده و با همدستی دو نفر دیگر از اعضای باند آنها را از ویلاهای شاندیز به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اضافه کرد: با کسب این اطلاعات چند اکیپ مجهز از افسران زبده آگاهی، کلانتری شاندیز و یگان امداد آماده و پس از طرح ریزی عملیات دستگیری به ماموریت اعزام شدند و در این عملیات سه سارق که با خودروی پراید مسروقه دیگری در حال تردد بودند پس از متوجه شدن از حضور پلیس به سرعت متواری که در اقدامی مقتدرانه پلیس خودروی آنان از حرکت باز ایستاد.

سرهنگ صارمی گفت: در بازجویی های علمی به عمل آمده این چهار سارق حرفه ای به 15فقره سرقت باغ ویلا و دو فقره خودرو اعتراف و اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

گفتنی است؛ با توجه به کشفیات به دست آمده از این باند چهار نفره احتمال می رود تعداد سرقت ها و جرائم این باند که هر کدام تا کنون چندین سابقه کیفری سرقت و مواد مخدر داشته و هرنفر از آن ها بین پنج سال تا 18 سال از عمر خود را در زندان سپری کرده اند افزایش یابد که تحقیقات پلیس در این رابطه همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها