رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از مسافران هوایی و جاده‌ای خواست پیش از حرکت از منزل در تماس با تلفن‌های گویای این وزارت از تاخیرها، وضع هوا و باز بودن جاده‌ها مطلع شوند.
کد خبر: ۶۵۶۵۷۸
مسافران قبل از حرکت با 134 تماس بگیرند

سید قاسم بی نیاز گفت: تلفن 134 هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی آماده پاسخگویی به شهروندان در باره وضع هوای تمام مناطق، اطلاعیه های هواشناسی و توصیه به شهروندان است.

وی افزود: مسافران جاده ای نیز به منظور کسب اطلاعات درباره وضع جاده ها، مسافت ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره تلفن 141 تماس بگیرند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین با شماره تلفن 88925252 می توان اطلاعات وضع راه‌های کشور را از طریق نمابر دریافت کرد و سامانه اطلاع رسانی www.iran141.ir نیز آخرین اطلاعات حوزه‌ راه‌ها را ارئه می دهد.

وی اظهار کرد: سامانه تلفن گویای 199 نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات و جدول زمانی پروازهاست. مسافران و استقبال کنندگان می‌توانند قبل از حرکت از منزل در تماس با این شماره تلفن از ساعت پرواز اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: تلفن 5149 آماده پاسخگویی به مسافران ریلی در زمینه فروش بلیت، برنامه حرکت قطارها ، اطلاعات موجودی دفاتر آژانس‌ها و .... است.

بی نیاز گفت: سامانه پیامک مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی به شماره 30007070 و شماره تلفن 82244090 آماده دریافت پیام‌های شهروندان است.

وی سفری ایمن برای تمامی مسافران آرزو ‌کرد و افزود: شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی دوباره تاکید کرد مسافران پیش از حرکت می توانند برای دریافت اطلاعات کامل با تلفن‌های گویای وزارت راه وشهرسازی در زمینه راه‌های کشور (شماره 141)، قطارها ( شماره 5149)، پروازها (شماره 199) و وضع هوای همه مناطق کشور (134) در 24 ساعت شبانه روز تماس بگیرند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها