می خواهم در ویترین جام جهانی باشم

عالیشاه: بازی اول سال جدید بازی فینال است

هافبک نفوذی و سرعتی پرسپولیس گفت: بازی با داماش برای ما مثل فینال است، این بازی را ببریم برای دو هفته بعد از آن شرایط خیلی خوبی پیدا می کنیم .
کد خبر: ۶۵۶۲۸۲
عالیشاه: بازی اول سال جدید بازی فینال است

سایت جام جم ورزشی - امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از حضور در تیم ملی نا امید نیستم و این هدف را برای جام جهانی دنبال می کنم، اما قبل از آن همه ما یک هدف مشترک داریم و آن رسیدن به قهرمانی با پیروزی در سه بازی آینده است. اگر هر سه بازی را ببریم، شانس بسیار بالایی خواهیم داشت و به این منظور باید اولین فینال را ببریم که همان بازی با داماش است.

وی ادامه داد: بازی با داماش را به این دلیل فینال می نامم که اولین بازی ما از این سری خواهد بود و با پیروزی در آن، هم در جدول بالا می رویم و هم شرایط خوبی پیدا می کنیم. در دو هفته بعد از آن نیز رقبای ما با هم بازی خواهند داشت که حتما در آن امتیار از دست می دهند.

بازیکن تیزپای پرسپولی درباره شرایط تیم ، خاطر نشان کرد: بعد از اردوی خوبی که در مازندران داشتیم، شرایط خوبی داریم . در آنجا با شرایط بازی در چمن مصنوعی آشنا شدیم . بچه ها همدل و متحد هستند که برای قهرمانی بجنگند و اگر همه دست به دست هم بدهند و مشکلات مالی هم حل شود . به امید خدا می توانیم هواداران را به خواسته ای که دارند برسانیم.

عالیشاه درباره نتیجه بازی با نساجی تصریح کرد: این اردو با اهداف مشخصی طراحی شد که فکر می کنم به آن رسیدیم. علی آقا دنبال نتیجه نبود، دنبال اهداف تدارکاتی بود و فکر می کنم این اردو بازدهی لازم را داشت.

وی درباره وضعیت خود پس از آسیب دیدگی و شانس حضور در تیم ملی گفت: بد شانسی آوردم و سه بار پیاپی مصدوم شدم. سومی هم اتفاق افتاد و امیدوارم دیگر تکرار نشود. در اردو که بودم، شرایطم خوب بود و خدا را شکر مشکلی پیش نیامد . کادرفنی تمرینات کششی بیشتری را برای من در نظر گرفته است تا از تکرار آسیب دیدگی جلوگیری شود. می خواهیم برای موفقیت در این سه بازی هر کاری می توانم انجام بدهم و در کنارش امیدوارم ، شانس حضور در ویترین جام جهانی را هم پیدا کنم و از این مساله نا امید نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها