رئال مادرید کاملا آماده رویارویی با بارسلونا است. این را سرمربی رئال مادرید می گوید.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۱
آنچلوتی: آماده ال کلاسیکو هستیم

سایت جام جم ورزشی - رئال‌مادرید در هفته‌ بیست‌وهشتم لیگا توانست در زمین مالاگا با یک گل به پیروزی برسد تا موقعیت خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی برابر مالاگا گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. مالاگا در زمین خود تیم خوبی است و ما را تحت فشار قرار داد. در نیمه دوم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما ما با بدشانسی نتوانستیم گلزنی کنیم. این باعث شد تا در دقیقه‌ پایانی مسابقه برای حفظ پیروزی تلاش زیادی کنیم. از قبل می دانستیم که پیروزی در این دیدار تا چه اندازه برای تیم ما مهم است. خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و هیچ شانسی برای گلزنی به مالاگا ندادیم. از این نتیجه‌ راضی هستم، زیرا پیروزی مهمی برای ما محسوب می‌شد. قرار نیست در هر بازی دو ، سه گل به حریف بزنیم. بعضی مواقع باید از کسب پیروزی حتی با یک گل خوشحال بود.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سوال که آیا این بازی بدترین فصل رئال مادرید بود یا خیر؟ گفت: به هیچ وجه این بازی بدترین بازی ما نبود. درست است که بر خلاف بازی‌های گذشته خیلی نمایش شاخصی نداشتیم، اما نباید فراموش کنیم که تیم ما در نیمه دوم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت.

آنچلوتی در ادامه درباره عملکرد هافبک‌های تیمش گفت: ایسکو در سمت چپ عملکرد خیلی خوبی داشت و از بازی او راضی هستم. او بازیکنی است که قابلیت بازی در نقاط مختلف زمین را دارد. حضور دی‌ماریا نیز باعث می‌شود تا تیم ما تعادل پیدا کند.

رئال مادرید هفته‌ آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دیداری حساس برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها