نظارت ویژه قلعه‌نویی بر کار شاگردانش

تیموریان در تمرین استقلال حاضر شد

تیموریان امروز بخیه دستش را باز می‌کند

صادقی شاید بتواند با ماسک بازی کند

معاون پزشکی ورزشی باشگاه استقلال گفت: امیرحسین صادقی در صورت استفاده از ماسک شاید بتواند در بازی روز سه شنبه مقابل الجزیره بازی کند.
کد خبر: ۶۵۵۷۲۱
صادقی شاید بتواند با ماسک بازی کند

به گزارش جتم جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در خصوص وضعیت امیر حسین صادقی اظهار داشت: با توجه به صدمه ای که در نواحی گونه و بینی این بازیکن در بازی با الریان وارد شد و از طرفی باتوجه به معاینات و رادیوگرافی که از وی گرفته شد و همچنین معاینه ای که توسط آقای دکتر یوشی که یکی از مشاورین بنده و متخصص گوش و حلق و بینی انجام شد دریافتیم که یک ترک کوچکی در ناحیه بینی ایشان وجود دارد که با توجه به توصیه دکتر نیاز به استراحت چند روزه و معاینه مجدد وجود دارد.

معاون پزشکی ورزشی استقلال،در خصوص این که صادقی به بازی با الجزیره میرسد،اعلام کرد:باید در روز یکشنبه معاینه مجدد از وی انجام بگیرد که با صلاحدید آقای دکتر یوشی در صورت استفاده از ماسک شاید بتوان از وی در بازی روز سه شنبه استفاده کرد.

دکتر نوروزی در خصوص وضعیت اکبرپور اظهار داشت:سیاوش اکبرپور از ناحیه ستون فقرات کمری دچار صدمه دیدگی جزیی شد که مراحل درمان ایشان از دیروز انجام گرفت تا به امید خدا با تستی که از وی در روز آینده گرفته خواهد شد شرایط اکبرپور را برای تمرین فردا خواهیم سنجید.

وی در ارتباط با وضعیت تیموریان گفت: آندو فردا بخیه دستش را باز خواهد کرد و باتوجه به اینکه هفته گذشته برای حفظ توان هوازی ایشان از دوچرخه استفاده گردید بعد از باز کردن بخیه توسط پزشک جراحش اگر مشکلی نبود احتمالا شرایط برای دویدن او فراهم خواهد شد.

نوروزی در پایان اعلام کرد:خوشبختانه بازیکنان مصدوم قبلی ما همه کادر پزشکی را سربلند کردند، جا دارد از همه کسانی که در این زمینه به ما کمک کردند تشکر کنم اما باید در حفظ این بازیکنان از نظر شرایط بدنی کوشا باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها