آلمان و برزیل ، مدعیان قهرمانی

مهدوی کیا: از رقبایمان عقب هستیم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ضعف های تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران را در راه جام جهانی 2014 نگران کننده می داند.
کد خبر: ۶۵۵۷۳۳
مهدوی کیا: از رقبایمان  عقب هستیم

سایت جام جم ورزشی - مهدی مهدوی‌کیا در خصوص اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل دارد، گفت: فوتبال وزشی است که قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به اینکه برزیل میزبان مسابقات است و سال گذشته هم در جام کنفدراسیون‌ها توانست قهرمان شود و اسپانیا را با اقتدار شکست دهد من فکر می‌کنم این تیم شانس بیشتری دارد چرا که بازی‌های روانی را از شاگردان اسکولاری می‌بینیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این تیم یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و در کنار آن فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال آلمان هم از تیم‌های قدرتمند دنیاست و قطعا این تیم جزو 4 تیم پایانی جام جهانی است اما با این همه نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد. من فکر می‌کنم همه تا حد زیادی همین فکر را می‌کنند البته آرژانتین هم تیم بسیار قوی است و با توجه به اینکه بازی‌ها در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود این تیم هم از قدرت بالایی برخوردار است اما باید مسابقات شروع شود تا ببینیم آمادگی مسابقات در چه حدی است.

به گزارش فارس مهدوی‌کیا در پاسخ به این سؤال که با توجه به فوتبالی که از تیم‌های حاضر در جام جهانی مشاهده می‌کنی، فکر نمی‌کنید شانس تیمی مثل آلمان از برزیل بیشتر باشد، اظهار داشت: برزیل تیم بسیار خوبی است و بازی‌هایی که از این تیم می‌بینیم با اقتدار حریفانش را شکست می‌دهد و فکر می‌کنم اسکولاری به ترکیبی رسیده که می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد اما آلمان هم همیشه تیم منظمی بوده و تیمی است که در تورنمنت‌ها بسیار موفق است و در حال حاضر هم میانگین سنی بسیار خوبی در این تیم وجود دارد و چند سال گذشته هم نتایج خوبی گرفته است اما در کل همانطور که گفتم باید منتظر ماند تا بازی‌ها شروع شود و سپس درباره مدعیان اصلی صحبت کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد احتمالی ایران در جام جهانی 2014 برزیل گفت:با وضعیتی که ما در حال حاضر می‌بینیم فکر نمی‌کنم هیچ کاری بتوانیم انجام دهیم اما باید دید در زمان باقی مانده چه اتفاقی برای فوتبال ما خواهد افتاد. ما در حال حاضر از خیلی از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی عقب هستیم. ما روزهای زیادی از بازی‌های فیفا را از دست داده‌ایم و باید این واقعیت را قبول کنیم که ما از نظر تاکتیکی و فوتبالی از رقبایمان عقب هستیم و نباید سطح توقعات را بالا ببریم تا اتفاقات 2006 دوباره تکرار شود.

وی ادامه داد: اگر در زمان باقی مانده تا جام‌جهانی تیم ملی خوب تدارک ببیند و اردوهای خوبی پشت سر بگذارد و بتواند بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهد امیدوارم که بتوانیم از حیثیت و نام فوتبال ایران در جام جهانی دفاع کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها