برای حضور در جام جهانی 2014

رویای جادوگر تعبیر می شود

لخویا قطر - تراکتورسازی تبریز

تراکتور طلسم قطر را می‌شکند؟

تراکتورسازان علی کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و کریم انصاری‌فر هم شاید نتواند به دلیل آسیب‌دیدگی تراکتور را همراهی کند.
کد خبر: ۶۵۴۹۶۸
تراکتور طلسم قطر را می‌شکند؟

امروز تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف لخویا قطر می‌رود که 3 نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیش از این مقابل قطری‌ها دو شکست و یک مساوی را تجربه کردند.

تراکتورسازی تبریز که لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی مقابل الاتحاد عربستان آغاز کرد، از ساعت 19:00 امشب در قطر به مصاف لخویا می‌رود. فعلا در گروه سوم لیگ قهرمانان، العین امارات با 3 امتیاز صدرنشین است و تراکتورسا زی با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل برابر، فقط به دلیل گل زده کمتر در رده دوم قرار دارد. لخویا و الاتحاد هم بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم گروه هستند.
امشب تراکتور میهمان لخویا است و العین هم در خانه الاتحاد عربستان به میدان می‌رود.
در شرایطی که پیش از این فولاد خوزستان در قطر با الجیش به مساوی بدون گل رسید و سپاهان و استقلال در قطر به ترتیب به السد و الریان باختند، امروز همه نگاه‌ها به تراکتورسازی است تا با غلبه بر لخویا طلسم قطر را بشکند. البته برای تراکتور مساوی هم در این بازی کمتر از برد نیست. به خصوص که تراکتورسازان علی کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و کریم انصاری‌فر هم شاید نتواند به دلیل آسیب‌دیدگی تراکتور را همراهی کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها