سارقانی که با اعمال فشار و زور از کهنسالان سرقت می کردند توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۴۶۹۱
زورگیری بی‌رحمانه از پدربزرگ‌ها

سرهنگ محمدصادق جبارپور فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه گفت: در پی وقوع دوفقره سرقت از کهنسالان موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس شهرستان مبارکه با تشکیل تیم خبره ای از کاراگاهان پلیس آگاهی و بررسی صحنه جرم و تلاش شبانه روزی و دیگر اقدامات پلیسی موفق شدند هویت سارقان را بدست آورند.

سرهنگ جبارپور اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی سارقان و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: پس ازمواجهه حضوری سارقان با مالباختگان روبه رو شدن با دلایل و مدارک پلیس سارقان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به دو فقره سرقت از افراد کهنسال اعتراف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ جبارپور گفت: حتی الامکان افراد کهنسال تنها زندگی نکنند – پول، طلاجات و سایر اشیاء با ارزش خود را به افراد مطمئن بسپارند و یا در جایی مطمئن نگهداری کنند – اسرار خود را همه جا بازگو نکنند- در صورت مشکوک شدن به کسی یا چیزی مراتب را سریعا با پلیس 110 در میان بگذارند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها