فرمانده نیروی انتظامی:

برخی نقدها علیه دولت منصفانه نیست

رئیس پلیس کشور با اعلام اینکه امسال وقوع سرقت افزایش 20 درصدی را نشان می دهد، در مورد آخرین وضعیت 5 مرزبان ربوده شده گفت: هیچ تغییری در شرایط آنها ایجاد نشده و بر اساس آخرین اطلاعات آنها سالم هستند.
کد خبر: ۶۵۴۱۸۳
افزایش 20 درصدی سرقت در کشور نسبت به سال گذشته

سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به این افزایش در سرقت ، گفت: جرایم خشن نسبت به سال قبل افزایش نداشته و به نظر می رسد کاهش نیز داشته باشد البته در سال گذشته هیچ حادثه تروریستی در کشور رخ نداد اما امسال چند مورد حادثه تروریستی در جوار مرز داشتیم. در سال جاری وقوع سرقتها رشد 20درصدی را نشان می دهد. البته میزان پرونده های مقدماتی ثبت شده یک درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال دولت گام های خوبی را برداشته است شرایط نیز با وجود اینکه در دوران گزار هستیم بسیار خوب شده است. در مجموع نارضایتی ها و ناآرامی های اجتماعی 12درصد کاهش را نشان می دهد.

خبرنگاری درباره اظهارات رئیس سازمان استاندارد درباره اسکانیا پرسید که وی در پاسخ اظهار داشت: پلیس با هیچ شرکتی خصومت ندارد. واقعیت این است که آیا حادثه ای رخ می دهد یا نه، اگر استاندارد نیز موضوع را تأیید کند و نتایج چیز دیگری باشد باید آن را اصلاح کنیم. در همه دنیا اعلام فراخوان و رفع نواقص امری پذیرفته شده است و گرفتن موضع در برابر رفع مشکلات به نظر ما خوب نیست. اگر همه دستگاهها کارشان را به خوبی انجام می دادند تمام مطالبه ها به نیروی انتظامی سر ریز نمی شد. اگرچه همه خوب می دانند که پلیس هیچگاه عقب نشینی نمی کند.

وی درمورد آخرین وضعیت 5 مرزبان ربوده شده اظهار داشت: هیچ تغییری در شرایط آنها ایجاد نشده و بر اساس آخرین اطلاعات آنها سالم هستند. مقامات پاکستانی ابتدا هیچ همکاری با ما نداشتند و حتی قبول نمی کردند که سربازان ربوده شده در این کشور هستند اما خوشبختانه اکنون قول همکاری دادند و قبول کردند که این افراد را تحت تعقیب قرار دهند.

وی درمورد اظهارات رئیس مجلس بلوچستان پاکستان مبنی بر اینکه سربازان ربوده شده تا قبل نوروز آزاد می شوند گفت: چنین اطلاعاتی ندارم اما ما هم همانند خانواده این افراد از آزادی شان خوشحال می شویم و خوشحال تر خواهیم شد که پاکستان اقدامات بازدارنده را انجام می دهد. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها