45 کشته در انفجار تروریستی در حله عراق

پلیس و منابع پزشکی عراق اعلام کردند: شمار قربانیان انفجار روز یکشنبه یک دستگاه مینی بوس بمب گذاری شده در شهر حله در جنوب عراق، به دستکم 45 کشته و 157 زخمی افزایش یافت.
کد خبر: ۶۵۳۹۸۰
45 کشته در انفجار تروریستی در حله عراق

به گزارش خبرگزاری رویترز از حله، یک افسر پلیس که خواست نامش ذکر نشود گفت: یک مهاجم انتحاری سوار بر یک دستگاه مینی بوس مملو از مواد منفجره، با نزدیک شدن به پاسگاه اصلی ایست و بازرسی در ورودی شمالی شهر حله که بیشتر ساکنان آن شیعیان هستند، این خودرو را منفجر کرد.

این افسر افزود: بر اثر این انفجار دستکم 50 خودرو در حالی در شعله های آتش سوختند که سرنشینان آنها در داخل خودروهایشان به دام افتاده بودند و بخشی از مجمتع ایست وبازرسی نیز منهدم و تخریب شد.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسوولیت حمله تروریستی امروز رابه عهده نگرفته است، اما عقیل الربیعی معاون شورای استان حله، القاعده را به دست داشتن در این انفجار متهم کرد.

به گفته ریبعی، استانداری حله اطلاعاتی دریافت کرده بود که عناصر وابسته به القاعده، پنهان شده در کشتزارهای شمال حله، برای دست زدن به یک حمله توطئه چینی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
خداوند را قسم به خون بی گناها نی كه امروز در شعله ها ی اتش سوختند عاملین این انفجار ها را هرچه زودتر به سزای عملشان برسند امین
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
با شنیدن این خبر مردیم و زنده شدیم تا اینكه پدرم كه كربلا بودند موبایلش رو جواب داد و خداروشكر سالم بودند. واقعا متاسفم برای سیستم اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت كه هیچ احساس مسئولیتی نداره و به جای اطلاع رسانی سریع در این مواقع و رفع نگرانی خانواده های زائرین كه تحت كاروانهای این سازمان رفتند سفر, یك مشت خبر بی مصرف توی سایتش دیدم. باز دم جام جام آنلاین گرم كه یه خبر حداقل زده كه اونم تو سرچ گوگل پیدا كردم.التماس دعا. خدا رو شكر

نیازمندی ها