اولین درخواست های تیم ها در جام جهانی

رونالدو 4 بادیگارد خواست ، ایران نظافتچی

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" تیم ملی ایران را ضعیف‌ترین تیم راه یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل معرفی کرد.
کد خبر: ۶۵۳۶۹۴
ایران ضعیف‌ترین تیم جام‌جهانی است!

سایت جام جم ورزشی - پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" تیم ملی ایران را ضعیف‌ترین تیم راه یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل معرفی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که تابستان سال آینده چهارمین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد، در گروهی نسبتا سخت با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است و در اولین دیدار خود نیز باید در شهر "کوریتیبا" برابر نیجریه، قهرمان جام ملت‌های آفریقا دیدار کند.

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" پس از بازی‌های ملی چهارشنبه شب هفته‌ گذشته تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی را مورد بررسی قرار داد و رده‌بندی آنها را اعلام کرد که تیم ملی ایران به عنوان ضعیف‌ترین تیم راه‌یافته به جام‌جهانی شناخته شد و در رده سی‌ودوم قرار گرفت.

بلیچرریپورت درباره تیم ملی ایران نوشته است: تیم ملی ایران پس از صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و نتوانسته برنامه‌های تمرینی منظمی را سپری کند. آنها ابتدا پس از برتری برابر کویت در انتخابی جام ملت‌های آسیا در دیداری دوستانه برابر گینه قرار گرفتند و با نتیجه‌ دو بر یک شکست خوردند. ایران نتوانسته بازی‌های خوبش در انتخابی جام‌جهانی را با دیگر نشان دهد و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران تا آغاز جام جهانی وقت دارد تا ترکیب دفاعی ایران را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا آرژانتین یکی از همگروهان ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل در رده سوم قرار گرفته و تیم‌های نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین نیز به ترتیب در رده‌های 18 و 19 قرار گرفته‌اند.

رده‌بندی تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل به این شرح است:

1- برزیل

2- اسپانیا

3- آرژانتین

4- آلمان

5- ایتالیا

6- اروگوئه

7- بلژیک

8- کلمبیا

9- فرانسه

10- هلند

11- پرتغال

12- شیلی

13- سوئیس

14- انگلیس

15- روسیه

16- کرواسی

17- ژاپن

18- نیجریه

19- بوسنی‌وهرزگوین

20- ساحل‌عاج

21- کره‌جنوبی

22- آمریکا

23- مکزیک

24- یونان

25- غنا

26- اکوادور

27- کاستاریکا

28- کامرون

29- الجزایر

30- هندوراس

31- استرالیا

32- ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قلی مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
ماهم بااین نظرموافقیم ومطمئنیم كه تیم ماآخرخواهدشد.مگه شده یه بارجلوی تلویزیون بنشینیم وفوتبال تماشاكنیم وبااعصاب خورد وداغون بلندنشیم فقط ماشاالله به پول خرج كردن تیم ملی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها