زن مشهدی با خوراندن شیر آلوده به متادون برای آرام‌کردن فرزندش، موجب مرگ نوزاد دو ماهه خود شد.
کد خبر: ۶۵۳۲۸۸
متادون، نوزاد 2 ماهه را کشت

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش یکی از مسئولان بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد شهرستان مشهد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسر دو ماهه‌ای خبرداد.

ماموران انتظامی با اعزام به بیمارستان متوجه شدند، این نوزاد با مصرف شربت متادون دچار مسمومیت و بی‌هوشی شده و از سوی مادرش به مرکز درمانی منتقل شده، اما به دلیل وخیم بودن حال کودک با وجود تلاش پزشکان، او جان باخته است.

با مرگ این نوزاد، موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای مشهد گزارش و دستور قضایی برای تحقیقات صادر شد.

با بازداشت مادر کودک، وی برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و گفت: شوهرم معتاد است و ماده مخدر شیشه مصرف می‌کند و گاهی نیز شربت متادون می‌خورد.

وی افزود: هر بار که فرزندم بی‌تابی می‌کرد، به او از شربت‌های متادون همسرم می‌خوراندم تا بی‌قراری نکند. روز حادثه فرزندم خیلی بی‌تابی می‌کرد بنابراین کمی شربت متادون با شیر حل کردم و به او دادم. بعد از آن به آشپزخانه بازگشتم. وقتی کارهایم تمام شد و به اتاق بازگشتم دیدم پسر بزرگ‌ترم شیشه خود را به دهان برادرش گذاشته بود تا او را که گریه می‌کرد آرام کند.

فرزندم نفس نمی‌کشید

وی تصریح کرد: پسر کوچک‌ترم بی‌هوش شده بود و به‌سختی نفس می‌کشید؛ با اورژانس تماس گرفتم، اما پس از انتقال فرزندم به بیمارستان، او به دلیل مسمومیت شدید، پس از چندساعت فوت کرد.

با تحقیق از مادر کودک و صلاحیت نداشتن او و شوهر معتادش در نگهداری از دیگر فرزندشان، پسر هجده ماهه این زوج با دستور قضایی به یکی از شیرخوارگاه‌های مشهد سپرده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
خدا لعنت كند چنین ادمهایی كه بویی از انسانیت نبرد ه اند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها