چاقوکشی خونبار برای سرقت کیف‌ پول‌ رهگذران

جوانان خلافکار با هوشیاری یکی از شهروندان لو رفتند + عکس

تنظیم قرار سرقت هنگام کشیدن قلیان

بچه محل های زورگیر دستگیر شدند

سه پسر جوان که هنگام کشیدن قلیان قرارهای خود برای سرقت هایشان را می گذاشتند در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۳۰۵۶
بچه محل های زورگیر دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 22 خرداد ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مورد زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته است.

مالباخته پس از حضور در اداره آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت هفت بعدازظهر 22 خرداد در خیابان آیت الله سعیدی داخل ایستگاه اتوبوس ایستاده بودم که یک دستگاه موتورسیکلت در پشت ایستگاه توقف و سرنشین آن که جوان قوی هیکلی بود به سمت من آمد. او با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه مرا سرقت کرد و با موتور از محل دور شد.

با آغاز رسیدگی به پرونده کارآگاهان با انجام چهره نگاری و بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی «حسین» 23 ساله به عنوان یکی از اعضای گروه سارقان زورگیر شدند.

سوابق «حسین» نشان داد که وی طی سالهای 85، 87 و 91 چندین بار به اتهام ارتکاب جرایم ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت همراه با آزار و اذیت و قدرت نمایی با سلاح سرد دستگیر و روانه زندان شده بود.

با شناسایی «حسین» از سوی مالباخته دستگیری وی در دستور کار اداره پنجم قرار گرفت و کارآگاهان توانستند پس از شناسایی محل تردد متهم در محدوده خیابان شمشیری او را 29 بهمن ماه دستگیر و به اداره پنجم منتقل کنند.

«حسین» پس از مواجهه حضوری با مالباخته و کشف دهها گوشی تلفن همراه دارای سابقه سرقت از مخفیگاهش لب به اعتراف گشود و با معرفی دو همدستش مدعی شد که گوشی تلفن همراه مالباخته را به قیمت 40 هزار تومان فروخته است.

همزمان با شناسایی هویت دو عضو دیگر گروه به نام های «میلاد» 19 ساله و «صادق» 25 ساله دستگیری آنها در دستور کار اداره پنجم قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی سیستم جامع پلیس متوجه شدند که میلاد در یک فقره زورگیری ناموفق از سوی مردم دستگیر و در حال حاضر در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارد.

«حسین» در خصوص نحوه دستگیری میلاد به کارآگاهان گفت: 19 بهمن امسال در خیابان کارون قصد زورگیری از سه نفر را داشتیم که «میلاد» و «صادق» از موتور پیاده و به سراغ آنها رفتند. «صادق» با آن سه نفر درگیر شد و با چاقو آنها را مجروح کرد. زمانی که خواستیم با موتور از محل فرار کنیم زمین خوردیم و «میلاد» توسط مردم دستگیر شد.

با دستگیری دو عضو گروه و اعتراف صریح آنها به دهها فقره زورگیری و معرفی «صادق» به عنوان عضو اصلی گروه، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. از سوی دیگر بررسی سوابق صادق نشان داد که وی در سالهای گذشته بارها به اتهام زورگیری و ضرب و جرح عمدی دستگیر و روانه زندان شده بود.

مخفیگاه «صادق» در شهرک ولیعصر شناسایی و 30 بهمن ماه متهم در منزل یکی از بستگانش در شهریار دستگیر شد.

«صادق» در بازجویی ها گفت: بیشتر سرقت های خود را در تاریکی شب و بین ساعت هشت تا 12 انجام می دادیم. پس از سرقت ها نیز به داخل پارک رفته و در آنجا قلیان می کشیدیم و قرار خود برای سرقت های بعدی را می گذاشتیم.

سرهنگ محمد اشراقی معاون مبارزه با سرقت خاص پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر، افزود: از متهمان دو دستگاه موتورسیکلت پالس و هوندا 125 کشف شده و از افرادی که به این شیوه مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود برای شناسایی متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
از قوه قضا ییه محترم خواهشمندیم تمام مجرمان سابقه دار را نقره داغ كنند تا تمام مردم انها را بشناسند و تا ابد رسوا شده و دیگر جرات نكنند شرارت ومرتكب جرم وجنایت شوند. با تشكر از كلیه دست اندر كاران جام جم عزیز.
salar
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
كسی كه تو این سن تاحالا ۴بار زندان رفته و اصلاح نشده در زندان عوض ندامت اونهایی هم كه بلد نبوده قشنگ یاد میگیره و گستاخ تر از قبل واسه خلافكاری های جدید روز شماری می كنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها