سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نجات معجزه آسای پسر موتورسوار از عمق 10 متری چاه فاضلاب خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۱
نجات موتورسوار از چاه فاضلاب

جلال ملکی گفت: ساعت 22 و 36 دقیقه سه شنبه سقوط جوان موتورسواری به داخل چاه به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان دو ایستگاه خود را به محل حادثه در میدان شوش، خیابان تختی رساندند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد یک دستگاه موتوسیکلت با دو سرنشین به شدت با تپه شنی کنار چاه فاضلاب تصادف کرده و ترک نشین موتور به داخل چاه سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: جوان 25 ساله به عمق 10 متری چاه سقوط کرده و وجود آهن آلات در عمق چاه باعث شدت جراحات او شده بود. آتش نشانان سپس با کمک برانکارد او را به بیرون چاه انتقال و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

ملکی با اشاره به اینکه چاه برای فاضلاب شهری حفر شده بود ، تاکید کرد: سازمان های مربوطه باید نظارت بیشتری بر روی فعالیت پیمانکاران داشته باشند تا اصول ایمنی رعایت شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ali
Canada
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
با سلام
سازمان مربوطه و امثالهم باید به شدت مجازات نقدی و خسارات جانی خوبی به مصدوم باید و باید پرداخت كنندعامل اصلی همین ها هستند كه همیشه جان مردم را به بازی میگیرند. كارهایشان هم از استاندارد بودن اصول ایمنی ایراد بسیاری دارد كه هیجوقت رعایت نمیكنند. بنابراین باید مجازات سختی شوند.
حاج رحمت الله
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
سلام خداراشكر حداقل نجات پیدا كرده ولی داغون شده باید كسانی كه سبب این كار شدند به او خسارتی بدهند

نیازمندی ها