احداث مجموعه ورزشی در علی آباد جنوبی منطقه 16

در آستانه فرا رسیدن سال نو و اجرای طرح های استقبال از نوروز 93 بر احداث مجموعه ورزشی علی آباد جنوبی در منطقه 16 تهران تأکید شد.
کد خبر: ۶۵۲۸۸۶
احداث مجموعه ورزشی در علی آباد جنوبی منطقه 16

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه از پروژه ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام محلات تختی و علی آباد جنوبی واقع در محدوده ناحیه 5 بازدید بعمل آورد و ضمن ارائه دستورات لازم مبنی بر انجام به موقع و با کیفیت خدمات در جلسه ای که با حضور معاونین و مدیران و اعضای شورایاری به منظور بررسی و ارائه و دریافت نقطه نظرات در محل دفتر ناحیه برگزار شد شرکت کرد.

وی ضمن اشاره به در پیش بودن سال نو و توجه به اجرای برنامه های طرح استقبال از نوروز 93 به اهمیت همکاری و تعامل سازنده بین شهروندان و مدیران شهری ،در بازدید از زمین ورزشی علی آباد جنوبی ،ضمن دستور پیگیری جهت تملک این زمین ورزشی ،احداث مجموعه ورزشی علی آباد جنوبی در سال 93 را در دستور کار قرار داد.

شهردار منطقه 16 خاطرنشان ساخت: همکاری صمیمانه اعضای شورایاری یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اجرای برنامه های شهرداری بوده و نگاه ما در برنامه های آینده تاکید بر حفظ و نگهداری و مرمت و بهره برداری مناسب از امکانات موجود شهری و متعاقب آن توسعه است.

اسدی در بازدید از ایستگاه های پسماند خشک به وجود 1100 مخزن دوقلو تفکیک زباله تر وخشک اشاره و بر آموزش وتشویق بیشتر شهروندان در جهت ارتقاء اگاهی ایشان در تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها