عواقب افشاگری در رسانه ها

وقتی اکبرپور لج همه آبی ها را درآورد!

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال چند روز پیش یک مصاحبه مفصل انجام داد و در آن افشاگری هایی را درباره مبلغ قرارداد برخی ستاره ها انجام داد.
کد خبر: ۶۵۲۴۴۳
وقتی اکبرپور لج همه آبی ها را درآورد!

سایت جام جم ورزشی- او گفت که برخی از بازیکنان استقلال به اندازه هفت نفر پول گرفته اند اما از آن طرف برخی دیگر به 100 هزار تومان نیازمند هستند. اکبرپور به این هم اشاره کرد که بازیکنانی که بیش از یک میلیارد تومان گرفته اند اکنون باغیرت و اسطوره هستند. یکی از بازیکنان مورد اشاره اکبرپور تیموریان است. آندو 80 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته است. تیموریان این روزها به شدت از دست اکبرپور دلخور و ناراحت است، البته بازیکنان دیگری همچون خسرو حیدری و پژمان منتظری هم که مورد طعنه اکبرپور قرار گرفتند نیز از دست اکبرپور ناراحتند. از آن سو بازیکنانی نظیر برهانی و اولادی که پول چندانی از باشگاه نگرفته اند از این هم تیمی خود متشکر هستند و در گفت و گوهای خود به این موضوع هم اشاره کرده اند. گویا صحبت های سیاوش اکبرپور باعث شده است در استقلال دو دستگی به وجود بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
انقدر شیر تو شیر كه اكبرو هم اظهار نظر می كنه. خواهشا آقای فتج الله زاده پول قراردادشو 2برابر بده فقط دیگه تو تیم نگهش ندار. چند سال بازی كردنش رو مخ همه طرفداراست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها