کارشناسان بر این باورند که در این مقطع ضرورت دارد دستیاری ایرانی در کنار کارلوس کرش قرار گیرد .
کد خبر: ۶۵۲۰۸۱
کرش + دستیار ایرانی

کارشناسان فوتبال جملگی بر این باورند که در این مقطع ضرورت دارد دستیاری ایرانی در کنار کارلوس کرش قرار گیرد.

امیر حاج‌رضایی از جمله کارشناسانی است که بر حضور مربی ایرانی در کنار کرش تاکید دارد. او در این زمینه می‌گوید: این‌که مربی ما در یک صحنه بزرگ جهانی حضور داشته باشد، باعث افزایش تجربه‌اش می‌شود. البته من این را از منظر این‌که مربی ایرانی به مسائل فنی و نتیجه‌گیری کمک کند، نمی‌گویم، بلکه به این خاطر که یک ایرانی در تیم ملی باشد و کار یاد بگیرد.

شاید همه آنها که بر حضور یک مربی ایرانی در کنار کرش تاکید دارند، از این منظر به موضوع می‌نگرند. هر چند در این مدت صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر این‌که کرش به نظر و همفکری دیگران اهمیت نمی‌دهد و خود رای است، اما به‌طور طبیعی اگر این مربی کسی باشد که کرش نیز روی او نظر مثبتی داشته باشد، یک همکاری جدید و سازنده در این زمینه می‌تواند بین او و دستیار ایرانی‌اش شکل گرفته و منشأ خیر بیشتر برای فوتبال ملی ایران باشد.

گفته می‌شود علی کفاشیان نیز در مقام رئیس فدراسیون یکی از شروطش برای تمدید قرارداد کرش ناظر به این موضوع است که دستیاری ایرانی در کنار وی قرار گیرد.

گرچه هنوز سرمربی پرتغالی تیم ملی به صورت رسمی در این باره اظهار نظری نکرده، اما فدراسیون فوتبال باید این خواسته را هر طور شده به کرش بقبولاند.

یقینا کسی که می‌خواهد در کنار کرش قرار گیرد، باید رزومه‌ای قابل قبول داشته باشد، جدا از عامل جوانی و آشنایی به زبان انگلیسی در جهت برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با کرش، اگر این مربی پیشینه روشن داشته باشد، جای اما و اگری برای آغاز این همکاری باقی نمی‌ماند.

به هر حال باید منتظر بود و دید که کرش به این خواسته چراغ سبز نشان می‌دهد یا همچنان تلاش خواهد کرد دستیارانش را از بین خارجی‌ها انتخاب کند.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها