رضا حقیقی به خوبی وسط زمین میدانداری کرد

کروش: دستیارانم را خودم انتخاب می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دفاع از عملکرد بازیکنان جوانی که برابر کویت به میدان فرستاد از پیروزی برابر این تیم ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۶۵۱۹۴۱
کروش: دستیارانم را خودم انتخاب می‌کنم

کارلوس کروش پس از پیروزی تیم ملی برابر کویت در نشست خبری گفت: به همه شب بخیر می‌گویم. بدون شک برنده بزرگ بازی امشب شهر کرج بود. نه تنها مسئولان فوتبال کرج بسیار همکاری کردند تا بازی خوب برگزار شود، بلکه قدردانی ویژه‌ای از هواداران فوتبال در کرج دارم بویژه کودکانی که به ورزشگاه آمده بودند.

وی ادامه داد: امیدوارم وقتی در تهران هم بازی می‌کنیم هواداران همین طور از تیم ملی حمایت کنند. بسیار خرسندم که تیم ملی امشب توانست با برد خوبی که به دست آورد، پاسخ خوبی به هواداران بدهد.

در ادامه خبرنگاری از کروش پرسید که چرا برای کادر فنی تیم ملی این همه مشکلات به وجود می‌آید؟ این سوال با واکنش مدیر رسانه‌ای تیم ملی روبه‌رو شد که از خبرنگار خواست ابتدا سوالات فنی‌اش را بپرسد.

در ادامه خبرنگار دیگری از کروش پرسید به نظر می‌رسد که نمایش تیم ملی با وجود پیروزی برابر کویت چندان دلچسب نبود و این در حالی است که تمام بازیکنان تیم ملی داعیه حضور در ترکیب ثابت را دارند. کی‌روش گفت: شما فردی هستید با خواسته‌های بسیار زیاد. اگر شما در نظر داشته باشید که این بازیکنان تنها دو روز تمرین کرده‌اند و اولین تجربه ملی‌شان است، این حرف را نمی‌زدید. مسئله بسیار مهم این است که باید یادآوری کنم که ما برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم. کویت دقیقا همان تیمی است که در خانه‌اش با ما مساوی کرده بود. بعضی از بازیکنان ما هم که تجربه نداشتند، کمی در ابتدای بازی عصبی بودند.

کروش ادامه داد: قدم به قدم توانستیم بازی را کامل در دست بگیریم. البته به نظر شما احترام می‌گذارم اما می‌گویم که ما برد خوبی به دست آوردیم.

خبرنگاری از کروش پرسید که نمی‌شد بازی با کویت را به عنوان یک بازی تدارکاتی تلقی کرد؟ سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: این بازی همان طور که می‌دانید سه امتیاز داشت. ما بازی‌های مقدماتی را با 16 امتیاز پشت سر گذاشتیم. بازی رسمی انجام دادیم که در رنکینگ فیفا تاثیر دارد. این بازی فرصت خوبی برای بازیکنانی بود که تجربه بین‌المللی به دست بیاورند.

وی ادامه داد: در دو سال و نیمی که در ایران هستم، در هر بازی اگر یک بازیکن مصدوم بود تمام کشور ناراحت بودند که چرا آن بازیکن را در اختیار نداریم. اما امروز یک تیم کاملا جدید به میدان رفت. این یعنی اینکه یکی از برنامه‌های ما این است که بازیکنان جدیدی را امتحان کنیم.

در ادامه خبرنگاری گفت: فکر نمی‌کنید اگر یک لیدر باتجربه در میانه میدان بود، بازیکنان جوان عملکرد بهتری می‌داشتند. کی‌روش پاسخ داد: منظور شما از لیدر چیست؟

آن خبرنگار گفت: فردی که بتواند تیم را با هم هماهنگ کند. کسی مثل نکونام.

کروش دوباره پاسخ داد: ما چهارشنبه بازی تدارکاتی برابر گینه داریم. آیا انتظار داشتید که دو روز مانده به آن بازی جواد را به بازی می‌گرفتم؟ این بازی برای امثال رضا حقیقی فرصت خوبی بود که خود را نشان دهند. همچنین حاج صفی، صادقیان و یعقوب کریمی.

کروش ادامه داد: می‌خواهم بگویم که استفاده از چنین بازیکنان جوانی در یک بازی رسمی شهامت می‌خواهد اما من این کار را می‌کنم چون شهامت دارم و باز هم تکرار می‌کنم که رضا حقیقی به عنوان یک بازیکن جوان کیفیت بسیار خوبی از خود نشان داد و می‌تواند در آینده به بازیکن بسیار خوبی تبدیل شود.

به گزارش ایسنا ،در ادامه خبرنگاری درباره اضافه شدن یا نشدن یک دستیار ایرانی به کادر فنی تیم ملی پرسید. کی‌روش پاسخ داد: فدراسیون هیچ اصراری برای اضافه شدن دستیار ایرانی ندارد. من دستیارانم را بنا بر دو معیار انتخاب می‌کنم. همچنین آن فرد باید اعتماد من را داشته باشد.

وی ادامه داد: در کادر من دکتر شهاب، دکتر خانلری، مارکار آقاجانیان و امید نمازی را داشتیم که تا جایی که می‌دانم این‌ها ایرانی هستند. اما مطلبی را باید بگویم که من خودم کادرم را انتخاب می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها