طی مراسم ویژه ای با حضور خبرنگاران و تصویربرداران رسانه های جمعی، آرم طرح ترافیک سال 93 از سوی قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران رونمایی می شود.
کد خبر: ۶۵۱۷۳۸
آرم طرح ترافیک سال 93 فردا رونمایی می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در این مراسم، ضمن رونمایی از آرم طرح ترافیک، ویژگی های فنی و هنری در نظر گرفته شده برای این آرم ها نیز توضیح داده می شود.

حجت الله بهروز قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این خصوص گفت: هدف اصلی از اجرای محدوده طرح ترافیک، توزیع عادلانه سفر و برقراری عدالت در سفرهای شهری است.

وی افزود: کنترل خودروهایی که وارد محدوده طرح می شوند از طریق سیستم هوشمند در مبادی ورودی و خروجی محدوده طرح صورت می پذیرد و می توان گفت این آرم ها صرفاٌ به منظور تشخیص ظاهری خودروهای دارای مجوز در نظر گرفته شده اند.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این که کنترل هوشمند معابر شهری از جمله محدوده طرح ترافیک توسعه می یابد، اظهار کرد: تسری نصب دوربین های هوشمند به محدوده طرح زوج و فرد از برنامه های آتی این حوزه است.

بهروز با اعلام این که در سال آتی یک سوم از مجموع مجوزهای سالانه کاسته شده، تصریح کرد: به منظور امکان کنترل بهتر ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک، نسبت به توزیع روزانه و هفتگی این مجوزها اقدام می شود.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دولت حمل و نقل عمومی آن قدر توسعه پیدا کند تا شهروندان به منظور رفت و آمد روزانه خود نیازی به استفاده از خودروی شخصی نداشته باشند.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از آرم طرح ترافیک سال 93 ساعت 9 صبح روز سه شنبه 13 اسفند 92 در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
طرح ترافیك مگه برای از بین رفتن آلودگی نیست پس چرا آرم طرح ترافیك می فروشین و دلالی می كنید؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها