توس: دیگر چه کار کنم به تیم ملی دعوت شوم؟!

یوونتوس همچنان می تازد/تصاویر

میلان در هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا در سن سیرو-ورزشگاه اختصاصی خود- با حساب دو بر صفر مقابل یوونتوس شکست خورد.
کد خبر: ۶۵۱۶۹۱
یوونتوس همچنان می تازد/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - فرناندو یورنته 44 و کارلوس توس 68 برای یوونتوس گلزنی کردند تا یوونتوس 69 امتیازی شود و همچنان با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.. میلان هم با 35 امتیاز دهم است.

در این دیدار کارلوس توس مهاجم آرژانتینی یوونتوس باز هم برای تیمش گل زد و درخشید اما افسوس که این ستاره جایی در جام جهانی 2014 نخواهد داشت چرا که سابلا سرمربی تیم ملی آرژانتین بارها اعلام کرده که او را به جام جهانی نمی برد. توس دیروز بعد از این دیدار گفت به من بگویید چه کار کنم تا به تیم ملی آرژانتین دعوت شوم؟!

کونته: یوونتوس برد چون تیم بهتری بود

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل میلان گفت: یوونتوس این دیدار را برد چون تیم بهتر و قوی تری بود.

آنتونیو کونته در مورد این دیدار گفت: میلان در این دیدار بسیار خوب بازی کرد اما این خوب بازی کردن برایشان کافی نبود.. بازیکنان این تیم با اشتیاق زیادی به پیروزی مقابل ما قرار گرفته بودند اما در مقابل ما کار زیادی نتوانستند انجام بدهند.. آنها در نیمه نخست شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند. از سوی دیگر ما نیز سعی کردیم همه بازیکنان را در حمله به سوی دروازه میلان شریک کنیم. در نیمه دوم و بر اساس تاکتیک‌های تیمی کمی از زیر فشار میلان بیرون آمدیم، کنترل بازی را در دست گرفتیم و حتا می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

کونته افزود: در دوران حضور من در یوونتوس همواره در سن سیرو به مشکل خورده‌ایم اما در این دیدار موفق به کسب سه امتیاز شدیم. همواره می‌ترسیدم که در این دیدار امتیاز از دست بدهیم اما از آغاز طوری بودیم که فقط به پیروزی فکر می‌کردیم.

سیدروف: زور هیچ کس به یوونتوس نمی رسد

کلارنس سیدروف از زمانی که به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب شده روزهای خوبی را تجربه نمی کند. او با تیمش به یوونتوس هم باخت تا تیره روزی های میلان ادامه داشته باشد. کلارنس سیدورف در مورد این دیدار گفت: به این نتیجه رسیدم که زور هیچ تیمی به یوونتوس نمی رسد. می دانستم آنها تیم قدرتمندی هستند اما سعی کردیم بازی خودمان را انجام بدهیم و نگرانی را از خود دور کنیم. در برخی دقایق از یووه برتر بودیم اما به هر حال خوشحالم تیم من روند رو به رشد خود را در این دیدار هم نشان داد. سیدورف در ادامه تاکید کرد: یوونتوس اکنون 11 امتیاز بیش از تیم دوم دارد. فقط یک تانک می تواند آنها را متوقف کند.

برش هایی از دیدار یوونتوس و میلان:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها