رونالدو رئال را در صدر نگه داشت

شهرآورد با چاشنی خشونت و کتک کاری/تصاویر

حساس ترین دیدار هفته بیست وششم لالیگا را دو تیم مادریدی آتلتیکو و رئال برگزار کردند. جنگ مدعیان قهرمانی لالیگا با تساوی دو بر دو به پایان رسید که البته این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۶۵۱۶۷۸
شهرآورد با چاشنی خشونت و کتک کاری/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - رئال مادرید در حضور بیش از 54 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون مقابل میزبان خود اتلتیکومادرید به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

در شهرآورد مادرید ابتدا کریم بنزما در دقیقه 3 رئال مادرید را یک بر صفر پیش انداخت اما در ادامه کوکه در دقیقه 28 و گابریل فرناندز در دقیقه 45 برای اتلتیکومادرید گل زدند و این تیم را 2 بر یک پیش انداختند. در حالی که آتلتیکو مادرید در آستانه پیروزی بر رئال صدرنشین و گرفتن جای این تیم در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته بود کریستیانو رونالدو در دقیقه دوم کار را به تساوی کشاند تا رئال مادرید با این گل در صدر لالیگا باقی بماند.

آنچلوتی: رئال شایسته پیروزی بود

با اینکه رئال در دقایق پایانی از شکست گریخت اما سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می گوید که این تیم او بود که شایستگی این را داشت به پیروزی برسد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از دیدار آتلتیکو و رئال گفت: این بازی بسیار سخت و خشونت آمیز بود. جریان بازی می توانست راحت تر پیش برود اما روی آوردن آتلتیکو مادرید به بازی خشن ما را اذیت کرد و اجازه نداد بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. موقعیت های زیادتری از آتلتیکو مادرید داشتیم اما هرگز سعی نکردیم مثل آنها خشن باشیم.

وی ادامه داد: پس از گل کریم بنزما، تلاش کردیم تا از گلمان دفاع کنیم و به همین دلیل مالکیت توپ را از دست دادیم. همین به آتلتیکو اجازه داد تا نتیجه را برگرداند. آربلوا و کوئنترائو هر دو سر حال بودند. در 30 دقیقه پایانی وقتی نیاز داشتیم که از جناحین فشار بیشتری وارد کنیم، کارواخال و مارسلو را به زمین آوردم. به نظر من رئال تیم شایسته تری برای پیروزی در این دیدار بود و به همین دلیل از این تساوی چندان راضی نیستم.

سیمئونه: پیروزی را راحت از دست دادیم

سرمربی آتلتیکو مادرید از اینکه تیمش فرصت صدرنشینی را از دست داد ناراحت است.

دیه گو سیئونه درباره تساوی دو بر دوی تیمش در نشست خبری پس از دربی شهر مادرید گفت: ما پیروزی را راحت از دست دادیم. می توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم و علاوه بر آن به صدر هم برسیم اما این فرصت را پیدا نکردیم. وی در ادامه گفت: آتلتیکو تسلط بیشتری بر بازی داشت. حداقل در این دیدار نشان دادیم قدرت ما بیشتر از رئال است. آنها در میانه میدان ضعف داشتند و ما از این ضعف در برخی دقایق به خوبی استفاده کردیم. رئال شانس خیلی خوبی داشت که گل تساوی را زد . آنها واقعا شانس آوردند چرا که ما باید پیروز می شدیم.

حاشیه بزرگ دربی

شهرآورد مادرید اما یک حاشیه بزرگ هم داشت جایی که مربی آتلتیکو تا آستانه کتک کاری با داور هم پیش رفت. خرمن مونو بورگوس مربی آتلتیکو نسبت به یکی از تصمیم های داوراین دیدار یعنی دلگادو فریرو اعتراض شدیدی کرد و داور بازی هم او را از زمین اخراج کرد، در ادامه این مربی که کنترل خود را از دست داده‌ بود به سمت داور حمله‌ور شد که دخالت سیمئونه سرمربی اتلتیکو و آردا توران بازیکن اتلتیکو مانع از زد و خورد او با داور شد.

بارسا هم برد

در حالی که دو ضلع مثلث قهرمانی لالیگا در شهرآورد مساوی کردند بارسلونا دیگر مدعی قهرمانی به پیروزی رسید. بارسلونا در حضور نزدیک به 59 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 4 بر یک آلمریا را از پیش رو برداشت. در این دیدار الکسیس سانچز (9)، لیونل مسی (24)، کارلس پویول (83) و ژاوی هرناندز (89) برای بارسلونا گل زدند.

با نتایجی که در این هفته از لالیگا ثبت شد تیم های رئال مادرید، بارسلونا و آتلتیکو مادرید به ترتیب با 64، 63 و 61 امتیاز اول تا سوم هستند.

نتایج دیگر دیدارها:

ویارئال یک – رئال بتیس یک

اتلتیکومادرید 2 – رئال مادرید 2

سویا یک – رئال سوسیداد صفر

بارسلونا 4 – آلمریا یک

رایووایکانو یک – والنسیا صفر

برش هایی از شهرآورد جنجالی مادرید:

پپه مدافع پرتغالی رئال مادرید در این دیدار جنجال ساز شد. او در یکی از دقایق بازی برخورد خشونت آمیزی با مدافع آتلتیکومادرید داشت که البته دفاع آتلتیکو هم حرکت او را بی پاسخ نگذاشت:

این هم صحنه اعتراض کمک مربی آتلتیکو به داور. اگر اطرافیان نبودند ممکن بود کتک کاری کل شهرآورد را زیر سوال ببرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها