آیت الله علم الهدی مطرح کرد:

18 ایراد حل شدنی فیلم «رستاخیز»

امام جمعه مشهد روز پنجشنبه در دیدار با گروهی از هنرمندان درباره فیلم پرحاشیه رستاخیز اظهارنظر کرد. به گفته او، این فیلم 18 ایراد دارد که همه‌ آنها قابل حل است.
کد خبر: ۶۵۰۷۷۷
18 ایراد حل شدنی فیلم «رستاخیز»

به گزارش ایسنا، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با مسئولان و سینماگران حاضر در جشنواره‌ فیلم بسیج هنرمندان (اختران) درباره‌ فیلم «رستاخیز» اظهار کرد: می‌بینید بعد از نمایش این فیلم، چقدر حملات به وزارت ارشاد آغاز شده و آنها باید پاسخگو باشند، در حالی که فیلم ارزشمندی است و هنگام ساخت از مقام معظم رهبری استفتا کرده‌اند و آقا نوشته‌اند اگر وهن نباشد، ایراد ندارد که تصویر نشان داده شود و فیلم ساخته شده و حالا همه مداحان روی سر فیلم ریخته‌اند و بیچاره درویش - کارگردان فیلم رستاخیز - گیر افتاده است.

امام جمعه مشهد مسئولان فرهنگی را آدم‌های متدینی دانست و تأکید کرد: آقای ایوبی - رئیس سازمان سینمایی - شاگرد ما در دانشگاه امام صادق (ع) بوده و آدم وارد و متدینی است که سال‌ها رایزن فرهنگی بوده و بیشتر تصویری که من از ایشان به یاد دارم، با لباس جبهه است.

او ادامه داد: اینها به جریان‌های ارزشی و انقلابی بدهکار می‌شوند. از طرفی می‌خواهند سینما را رشد دهند و از طرف دیگر، به امثال بنده بدهکار می‌شوند و از طرف مراجع قم هم بشدت تحت فشار هستند.

وی اظهار کرد: سینما تأثیر بالایی دارد و فرهنگ ما، فرهنگ دینی است و اگر سینما به خدمت فرهنگ و ارزش‌های دینی آمد، این عزیزان مشکلی نخواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها