فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تلاش ما بر این است که انسداد فیزیکی مرزهای سیستان و بلوچستان طی سال آینده کامل شود.
کد خبر: ۶۵۰۵۶۰
انسداد کامل مرزهای سیستان و بلوچستان در سال آینده

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در ایرانشهر طی گفت و گو با ایرنا افزود: انسداد فیزیکی مرزهای سیستان و بلوچستان بگونه ای انجام خواهد شد که نفوذ برای گروهکها، اشرار مسلح و قاچاقچیان امکانپذیر نباشد.

وی همچنین با اشاره به تقسیم کاری نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مرزبانی گفت: این امر به حضور بیشتر و قویتر نیروهای بسیجی و سپاه در نقاط مرزی جنوب شرق کشور منجر خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت مرزهای سیستان و بلوچستان نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده اما هنوز ایده آل نیست لذا با انسداد کامل مرز و تقویت یگانهای رزمی امنیت کامل بر این خطه راهبردی حاکم خواهد شد.

وی گفت: با وجود شرارتهای اخیر، مسائلی همچون گروگانگیری، سرقتهای مسلحانه، راهبندان و ناامنی نسبت به گذشته کمتر شده که تلاش خواهیم کرد این موارد نیز به حداقل ممکن و در حد صفر برسد.

سردار احمدی مقدم ابراز اطمینان کرد با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری مردم و مرزنشینان شرارتهای مرزی از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: ارتقاء امنیت در هر جامعه ای زمینه رشد، توسعه، اشتغال پایدار و آبادانی را فراهم می آورد.

فرمانده ناجا همچنین در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان از خانواده شهید دهقان سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر که دیروز در حوالی این شهرستان طی درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید دلجویی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها