دستگیری زوج معتاد

زورگیری، شغل متهمان بود

در تعقیب و گریز ماموران گشت پلیس آگاهی تهران با راننده یک خودروی سرقتی، متهم وقتی با ورود به یک خانه در حوالی میدان منیریه، قصد گروگانگیری ساکنان یک‌خانه را داشت، هدف اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
کد خبر: ۶۵۰۴۹۳
سارق زورگیر هنگام گروگانگیری کشته شد

به گزارش جام‌جم، حوالی ظهر دیروز ماموران گشت پلیس آگاهی تهران در خیابان ولیعصر با مشاهده یک‌دستگاه خودروی سوناتای قهوه‌ای، به راننده آن ظنین شده و وقتی شماره آن را از مرکز پلیس استعلام کردند، معلوم شد این خودرو چند روز پیش در شرق تهران سرقت شده است.

در پی این ماجرا، ماموران به راننده خودرو دستور توقف دادند که وی بدون توجه به هشدار پلیس بسرعت متواری شد.

با فرار متهم و تعقیب وی از سوی واحد گشت، ماموران با هشدار‌های متعدد از راننده خواستند تا خودرو را متوقف کند، اما وی پس از برخورد با چند خودروی عبوری و مجروح کردن چند عابر بار دیگر به فرارش ادامه داد.

در ادامه این تعقیب و گریز، ماموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، خودرو را هدف اصابت گلوله قرار دادند و با ترکیدن لاستیک، خودرو درون جوی آب متوقف شد.

فرار سارق

راننده با رها کردن خودرو و بالا رفتن از دیوار یک خانه، قصد ورود به خانه یکی از شهروندان در حوالی میدان منیریه و گروگان گرفتن آنها را داشت که ماموران وی را هدف اصابت گلوله قرار داده و این متهم با انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات کشته شد.

با گزارش این حادثه به بازپرس ویژه قتل تهران، دستور انتقال جسد تبهکار سارق به پزشکی‌قانونی صادر و رهگذران مجروح نیز برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از کشته‌شدن این فرد تبهکار با بررسی سوابق وی از سوی اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی، معلوم شد وی «امید» سی‌ ساله نام داشت که چندی پیش از زندان آزاد شده بود و هشت سابقه کیفری در ارتباط با سرقت‌های زورگیری و توزیع مواد مخدر دارد.

محمدیان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم چنددستگاه تلفن همراه و یک قبضه قمه که وی در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کرد، کشف و معلوم شد متهم ساعتی پیش آنها را از مردم سرقت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها