سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد، او نیز دوست داشت بازیکنی مثل ابراهمیوویچ داشته باشد ولی باشگاه تراکتورسازی پول زیادی ندارد.
کد خبر: ۶۵۰۳۲۹
اولیویرا: برای پیروزی عذاب کشیدیم

تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی با الاتحاد عربستان اظهار کرد: من از تیمم امروز بسیار راضی هستم و دوست‌داشتنی بازی کردند. تیم ما به شکلی بازی کرد که دوست داشتم. نیمه اول توپ را خیلی خوب چرخاندیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم سعی کردند از کناره‌ها حمله کنند و توانستیم تیم حریف و بازی را کنترل کنیم. یک سری اشتباه‌ها نیز کردیم و در کناره‌ها پاس بلند دادیم ولی نیمه دوم بازی عوض شد. وقتی کریمی اخراج شد، تعادل تیم نسبت به نیمه اول به هم خورد ولی سعی کردیم تعادل را از دست ندهیم. کارهایی که نیمه اول انجام ندادیم نتوانستیم نیمه دوم نیز اجرا کنیم. نیمه دوم بازیکنان ما خواستند و تلاش کردند که به گل برسند. فکر می‌کنم نتیجه بازی عادلانه بود. برای پیروزی عذاب کشیدیم ولی پیروزی شیرینی بود.

اولیویرا درباره فوت ماریو کلونا، بازیکن سابق بنفیکا و از دوستان سابق خود بیان کرد: ماریو کلونا بازیکن بزرگی بود. فیفا نیز امروز فوتش را اعلام کرد. من از مرگ او به شدت ناراحت شدم.

اولیویرا درباره استقبال کمتر هواداران این تیم نسبت به سال گذشته بیان کرد: سال گذشته فکر می‌کنم اولین بازی تراکتور در آسیا بود و هواداران بیشتری آمده بودند. از آنها خواسته بودیم تا به استادیوم بیایند اما نمی‌دانم چرا بیشتر نیامده بودند ولی امیدوارم بعد از دو بازی که خارج از خانه خواهیم داشت هواداران حضور پرشوری در استادیوم داشته باشند.

اولیویرا بیان کرد: بازیکنان انگیزه زیادی داشتند. الاتحاد متفاوت بود. سه روز دیگر یک ماه می‌شود که به تبریز آمده‌ام و باید زمان بیشتری داشته باشیم.

وی درباره دعوت نشدن علی کریمی به تیم ملی بیان کرد: لیست اعلام شده است و دیگر عوض نمی‌شود و اگر از این موضوع ناراحتید،‌ به آقای کروش اطلاع دهید.

اولیویرا درخصوص داوری این بازی بیان کرد: داوری خیلی خوب نبود و باید بازیکنان‌مان به بازی تمرکز کنند و کاری به بازیکنان حریف و داوری نداشته باشند زیرا برای بازی آمده‌اند و برای اعتراض نیامده‌اند. همیشه برای یادگیری زمان هست.

به گزارش ایسنا ، وی در پایان بیان کرد: در گروه‌مان لخویا از همه تیم‌ها قوی‌تر است. در بازی لخویا تفاوت‌ها را خواهید دید. باید ابزار داشته باشیم تا قهرمان شویم. من نیز دوست دارم قهرمان شویم. لخویا 9 بازیکن خارجی دارد. من هم دوست داشتم بازیکن خارجی داشته باشیم ولی پول زیادی نداریم و وقتی که پول زیادی نداریم چه کار می‌توانیم انجام دهیم. من هم دوست داشتم ماشین گلزنی مثل ابراهیموویچ داشته باشیم.

وی درباره اخراج علی کریمی در این بازی بیان کرد: کریمی جوان نیست ولی کیفیت فوتبالش بسیار خوب است. یکی از بازیکنان خوبم را جایگزین وی خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها