لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی امشب و فردا شب در شهرهای مختلف اروپا پیگیری می شود.
کد خبر: ۶۴۹۷۲۲
همه نگاه ها به جهنم استانبول

سایت جام جم ورزشی - امشب دو دیدار در روسیه و یونان برگزار می شود. در نخستین دیدار و از ساعت 20:30 زنیت روسیه میزبان دورتموند آلمان است و در دیدار دوم منچستریونایتد مهمان المپیاکوس یونان است.

المپیاکوس امیدوار است با توجه به بحران منچستریونایتد در نتیجه گیری این تیم را ببرد:

رونی می گوید در سالی که چلسی قهرمان اروپا شد نزدیک بود سه بار حذف شود پس با این استدلال منچستریونایتد هم با همه ضعف هایش می تواند این فصل قهرمان شود.:

ترکیب احتمالی المپیاکوس و منچستر:

جهنم گالاتاسرای در انتظار چلسی

اما مهم ترین دیدار این دو شب فردا شب در ترکیه برگزار می شود جایی که گالاتاسرای به سرمربیگری روبرتو مانچینی در ورزشگاه «تورک تله‌کام» شهر استانبول پذیرای چلسی خواهد بود. شیرهای استانبول در حال حاضر با 44 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه قرار دارند.

چلسی هم شنبه شب در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر با گل دیرهنگام جان تری بر میهمان خود، اورتون غلبه کرد و صدرنشینی‌اش را استحکام بخشید. شاگردان ژوزه مورینیو در حال حاضر با 60 امتیاز صدرنشین لیگ جزیره هستند.

دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی گالاتاسرای بین سال‌های 2004 تا 2012 سابقه عضویت در چلسی را داشته و در فصل 12-2011 با آبی‌پوشان لندنی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. او بین سال‌های 2004 تا 2007 زیر نظر مورینیو پرتغالی کار کرده است.

شالکه 04 - رئال مادرید

آبی‌پوشان شالکه در حالی فردا شب پذیرای رئال مادرید هستند که در حال حاضر با 41 امتیاز در رده چهارم بوندس‌لیگا آلمان قرار دارند. آنها در آخرین دیدار خود در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندس‌لیگا مقابل میهمان خود، ماینتس تن به تساوی دادند.

رئال مادرید در حال حاضر با 63 امتیاز صدرنشین لالیگای اسپانیا است. شاگردان کارلو آنچلوتی در آخرین دیدار خودشان الچه را 3 بر صفر در هم کوبیدند و با این پیروزی شیرین به مصاف شالکه می‌روند.

شالکه در دیدار فردا به دلیل مصدومیت بازیکنانی همچون دنیس آئوگو (زانو) و مارکو هوگر (زانو) را قطعا در اختیار ندارد و حضور بازیکنان مصدومی نظیر کریستین کلمنتس (کشاله ران)، یولیان دراگزلر (ران)، بندیکیت هوودز (زانو)، چیندو اوباسی (ران) و آتسوتو اوچیدا (ران) قطعی نیست.

از تیم فوتبال رئال مادرید هم تنها سامی خدیرا، هافبک آلمانی کهکشانی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو غایب خواهد بود.

شالکه برای دومین فصل متوالی است که با حضوری قدرتمندانه در مرحله گروهی به مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند.

تیم اول شهر مادرید هم برای یازدهمین فصل متوالی است که پا به این مرحله از رقابت‌ها می‌گذارد. رئالی‌ها در مرحله گروهی فصل 14-2013 با 20 گل‌زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند. کریستیانو رونالدو با 9 گل‌زده بهترین گلزن مادریدی‌ها و بهترین گلزن در تاریخ مرحله گروهی این رقابت‌ها است.

شالکه فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست مقابل گالاتاسرای از راهیابی به جمع 8 تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان باز ماند.

رئال فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی از سد منچستریونایتد گذشت و با غلبه بر گالاتاسرای در مرحله یک‌چهارم نهایی به جمع 4 تیم برتر راه یافت، هرچند در مرحله نیمه‌نهایی با قبول شکست مقابل دورتموند از رسیدن به فینال باز ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها