سرمربی پرسپولیس اشتباه می کند؟

دایی به دنبال جاسوس مایلی کهن!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون هماهنگی و موافقت باشگاه نه به ارمنستان می رویم و نه به ساری و تمامی اردوها و بازی های دوستانه ما با هماهنگی باشگاه انجام می شود.
کد خبر: ۶۴۹۶۵۸
دایی : نه پرسپولیس تیم محلی است ؛نه من بی تجربه

به گزارش چام جم ورزشی، علی دایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره سفر این تیم به ارمنستان گفت: چندی پیش پیشنهادی برای بازی دوستانه با شیراک ارمنستان دریافت کردیم تا سفری به این کشور داشته باشیم و یک بازی دوستانه با این تیم خوب ارمنستانی انجام دهیم. ما موافقت خود را اعلام داشته و ایمیل این باشگاه ارمنستانی و دعوتنامه آنها را در اختیار باشگاه قرار دادیم تا در صورتی که باشگاه موافق است برای برگزاری این بازی راهی ارمنستان شویم. در این باره با آقای منتقمی هماهنگی های لازم را انجام داده ایم و قائم مقام باشگاه کاملا در جریان مسائل بوده‌اند.

وی ادامه داد: صحبت‌ها برای برگزاری این بازی از خیلی وقت پیش مطرح بوده و طی روزهای اخیر جدی شده است. ما قبل از عید نوروز و در فاصله تعطیلات لیگ می‌توانیم یک بازی تدارکاتی خوب و برون مرزی داشته باشیم. باشگاه نیز کاملا در جریان این موضوع است و تمامی هزینه‌ها را این تیم ارمنستانی پرداخت می‌کند. از بلیط هواپیما و اقامت گرفته تا سایر هزینه‌ها. آنها از ما دعوت رسمی کرده‌اند و در شرایطی که کسی به باشگاه کمک نمی‌کند و وضعیت مالی باشگاه را نیز همه می‌دانند فرصت و موقعیت خوبی است تا پس از مدت‌ها یک بازی تدارکاتی خوب در خارج از کشور داشته باشیم.

او گفت: این بازی هنوز 100 درصد و قطعی نشده و اگر باشگاه موافقت کند به ارمنستان خواهیم رفت. علی دایی هرگز نمی‌آید همین جوری تیم را به کشور خارجی ببرد. ما کاملا حرفه‌ای وسیستماتیک عمل می‌کنیم و بدون موافقت باشگاه کاری نخواهیم کرد.

دایی درباره حضور در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید استان مازندران نیز گفت: این پیشنهاد از چند وقت پیش مطرح شده بود و ما موافق حضور پرسپولیس در این تورنمنت هستیم. در این رقابت‌ها دو تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی حضور خواهند داشت. هنوز نام تیم ها 100 درصد و قطعی نشده اما یکی از تیم‌های لیگ یکی احتمالا نساجی مازندران خواهد بود و ممکن است یکی از تیم‌های لیگ برتری ذوب‌آهن باشد. ما 17 تا 24 اسفند به ساری خواهیم رفت و در این مسابقات شرکت می‌کنیم. این تورنمنت از چند جهت برای ما خوب است. اولا اینکه در شرایط فعلی و مشکلات مالی موجود هزینه‌ای برای حضور در این تورنمنت پرداخت نخواهیم کرد و امکانات تمرینی نیز در اختیار ما گذاشته خواهد شد. هزینه اسکان ما در ساری بر عهده برگزار کنندگان مسابقات است. همچنین از آنجا که بازی ما با داماش در تعطیلات نوروز در سطح دریا برگزار می شود برپایی این اردو و برگزاری دو یا سه بازی در شهرستان ساری خیلی به ما کمک خواهد کرد.

او افزود: علاوه بر این هماهنگی‌های لازم انجام شده و ما در ساری هم از زمین چمن طبیعی بهره‌مند خواهیم بود و قرار است در زمین چمن مصنوعی برخی تمرینات و بازی ها را انجام دهیم و از آنجا که بازی با داماش در چمن مصنوعی برگزار می شود از این نظر به نفع ما خواهد بود. برای سفر به ساری و حضور در این تورنمنت نیز کاملا با باشگاه هماهنگ بوده و هماهنگی های لازم را با منتقمی قائم مقام محترم باشگاه انجام داده و بدون موافقت باشگاه نه در تورنمنت ساری شرکت می‌کنیم و نه به ارمنستان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از موضع‌گیری منتقدان گفت: در چنین شرایطی جای تشکر هم دارد نه اینکه جبهه‌گیری شود. البته باشگاه مشکلی نداشته و موافق این سفرها بوده و حتی شنیده‌ام که در حال برنامه‌ریزی برای موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستند تا سفر ما به ارمنستان انجام شود. بنده متاسفم که برخی شایعات مطرح می‌شود مبنی بر اینکه علی دایی بدون اینکه باشگاه در جریان باشد و بدون هماهنگی با باشگاه می خواهد تیم را به مازندران و ارمنستان ببرد. بنده پس از سالها حضور در عرصه فوتبال این را یاد گرفته ام که کارها باید با باشگاه هماهنگ شود الان هم اگر باشگاه موافق نباشد کاری نمی‌کنیم و تا اینجا نیز تمامی امور در سایه هماهنگی با باشگاه انجام شده و می توانید این موضوعات را از آقای منتقمی بپرسید.

او تاکید کرد: ما ایمیل باشگاه ارمنستانی را در اختیار آقای منتقمی قرار دادیم تا در صورتی که باشگاه موافق است به ارمنستان رفته و این بازی خوب را برگزار کنیم. نمی‌دانم چرا چنین شایعاتی منتشر می شود. پرسپولیس مگر تیم محلی است که بنده بدون اجازه باشگاه بخواهم تیم را به یک کشور خارجی ببرم. سفر تیم به یک کشور دیگر اصول و قواعد خاص خود را دارد و باید موافقت شورای برون مرزی و وزارت ورزش را داشته باشیم این کارها را هم باشگاه باید انجام دهد.

سرمربی سرخپوشان درباره اردوی داخلی نیز گفت: ما حتی برای اردوی ساری نیز تمامی هماهنگی ها را با باشگاه انجام داده ایم و این قبیل حرف و حدیث ها که می گویند ما بدون هماهنگی با باشگاه این کارها را می‌کنیم صحت ندارد. تمام هدف ما این است که تیم را در تعطیلات لیگ و وقفه ایجاد شده در شرایط آمادگی خوبی قرار دهیم وگرنه هیچ کس دوست ندارد یک هفته تا ده روز دور از خانواده باشد. ما می توانستیم در تهران بمانیم و به ساری و ارمنستان هم نرویم و سه چهار بازی در تهران انجام دهیم. اتفاقا تیم‌های زیادی خواهان بازی با پرسپولیس بوده اند اما ما وقتی پیشنهاد حضور در تورنمنت مازندران و بازی در ارمنستان را دریافت کرده شرایط را بررسی کردیم و هزینه‌ای هم در این شرایط برای باشگاه ایجاد نمی شود اعلام کردیم در صورت موافقت باشگاه در این بازی‌ها و تورنمنت‌ها شرکت خواهیم کرد. این ها پیشنهاداتی بوده که از قبل دریافت کردیم و حالا جدی شده و پس از هماهنگی همه جانبه با باشگاه آنها را انجام خواهیم داد. هرگز این گونه نبوده که خودسر و بدون هماهنگی با باشگاه بخواهیم کاری کنیم و من از بابت این شایعه سازی ها متاسف و ناراحتم.

دایی درباره تاثیر همدلی و اتحاد برای قهرمانی پرسپولیس گفت: بدون تردید اگر می‌خواهیم قهرمان شویم و در سه بازی پایانی که هر بازی حکم فینال را دارد باید به هم کمک کنیم تا تیم نتیجه بگیرد نه اینکه به برخی مسائل دامن بزنیم آن هم مسائلی که اصلا ارزش ندارد و از پایه و اساس غلط است. امیدوارم بتوانیم با کمک کردن به همدیگر و حمایت از تیم شاهد قهرمانی پرسپولیس و انشاالله سربلندی هواداران باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها