در هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی

ضرغامی: مداحان هنرمندان بزرگی هستند

نماینده مردم آباده با اشاره به حضور ضرغامی در میان بختیاری‌ها:

جمهوری اسلامی، تکیه‌گاه همیشه بختیاری‌هاست

نماینده مردم آباده با تقدیر از حضور رئیس سازمان صدا و سیما در میان بختیاری‌ها، تأکید کرد: با وجود نگرانی‌ها و برخی ناراحتی‌های پیش آمده درباره سریال سرزمین کهن، باید گفت که مردم و نمایندگان بختیاری بعنوان وفادارن نظام جمهوری اسلامی همچنان به صدا و سیما اعتماد دارند.
کد خبر: ۶۴۹۱۷۷
جمهوری اسلامی، تکیه‌گاه همیشه بختیاری‌هاست

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاین «کریم زارع» نماینده آباده و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور رئیس سازمان صداوسیما در جمع مردم خوب بختیاری گفت: گرچه سریال سرزمین کهن پایان خوشی داشت اما به خرده فرهنگ‌ها توجهی نداشت لذا کارگردان این سریال می‌تواند با توجه به سیاستگذاری‌های صداوسیما با اصلاحات به موقع به پخش این سریال توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به این که تمامی نمایندگانی که رگ و ریشه‌ای از ایل بختیاری دارند، با وجود نگرانی هایی به دنبال حذف این سریال نبودند؛ تاکید کرد: نمایندگان و مردم به دنبال حذف پخش این سریال نبوده‌اند اما برداشت‌هایی در این زمینه صورت گرفت که موجبات ناراحتی این قوم شریف و اصیل را فراهم کرد.

وی گفت: قوم بختیاری یکی از تکیه‌گاه‌های خود را جمهوری اسلامی ایران می‌داند و انتظارات مهمی از نظام دارد و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که سرباز نظام و ولایت است این انتظار را دارد که نظام جمهوری اسلامی حمایت‌های خود را از آنان دریغ نکند.

وی در پایان حضور به موقع جناب آقای ضرغامی در میان قوم بختیاری را قدر می‌شناسیم و از ایشان برای توجه به مردم خوب این سرزمین تشکر ویژه داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها