حمله سایبری به باشگاه کاتالانی

پول قطری بارسلونا آغشته به خون است!

یک گروه اینترنتی با هک کردن صفحات بارسلونا در یکی از شبکه‌های اجتماعی از آنها خواسته اند که از لحاظ مالی آنقدر به قطری ها وابسته نباشند.
کد خبر: ۶۴۷۷۷۳
پول قطری بارسلونا آغشته به خون است!

سایت جام جم ورزشی - در اقدامی سازماندهی شده از سوی یک گروه اینترنتی، 3 صفحه باشگاه بارسلونا در شبکه‌ اجتماعی توئیتر هک شد و در آن پیام‌هایی علیه این باشگاه انتشار یافت. هدف این گروه که ظاهراً به عنوان ارتش الکترونیک سوریه‌ موسوم است، از هک کردن صفحات باشگاه بارسلونا انتقاد از سران این باشگاه برای ارتباطات‌شان با قطری‌ها است.

در جریان این اتفاق که پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) بارسلونا در خانه منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد، در تمامی صفحات باشگاه بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی لینکی به پروفایل سایت ارتش الکترونیک سوریه وجود دارد که نشانگر دست داشتن این گروه سایبری در هک صفحه اینترنتی باشگاه بارسلونا است.

به دنبال هک شدن صفحات باشگاه بارسلونا پیامی با این مضمون در آنها قرار گرفت:«مدیریت محترم باشگاه بارسلونا، اجازه ندهید قطری‌ها بودجه شما را تامین کنند. این پول آغشته به خون است و جان‌ها گرفته است».

پیام منتشر شده 10 دقیقه طول کشید تا از روی صفحه انگلیسی باشگاه بارسلونا در شبکه اجتماعی توئیتر برداشته شود. در این فصل هکرها همچنین اقدام به انتشار پیام‌هایی در تمجید از رقیب دیرینه کاتالان‌ها یعنی رئال مادرید نیز کردند. در پیامی که در این خصوص روی صفحه کاتالان‌ها قرار گرفت، آمده است:«سلام مخصوص به رئال مادرید».

توئیتر بارسلونا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها