پروین جنگ با دایی را وارد فاز تازه ای کرد

مایلی کهن مدیر فنی پرسپولیس!

جنگ درون باشگاهی پرسپولیسی ها هنوز ادامه دارد. پروین برای مقابله با دایی اینک سلاح جدیدی رو کرده است: محمد مایلی کهن!
کد خبر: ۶۴۷۷۳۵
مایلی کهن مدیر فنی پرسپولیس!

سایت جام جم ورزشی - علی دایی و علی پروین هر کدام اتهاماتی را علیه یکدیگر مطرح می کنند. علی دایی ، پروین را به این متهم می کند که برای حذف او از پرسپولیس به این باشگاه بازگشته است و پروین نیز درباره رقم سنگین قرارداد علی دایی صحبت می کند. در حالی که درگیری لفظی این دو چند روز پیش نزدیک بود به زد و خورد منجر شود اکنون منابع غیر رسمی از انتصاب محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی پرسپولیس خبر می دهند. مایلی کهن به هیچ عنوان رابطه خوبی با پروین نداشت اما اختلافات او با دایی باعث شد اینک با پروین در یک جبهه قرار بگیرد. روزنامه ایران ورزشی نیز امروز این خبر را تایید کرده است. تیمی که سرمربی اش علی دایی، مدیر فنی اش محمد مایلی کهن و سرپرست باشگاهش علی پروین است در روزهای آینده جنگ های تازه ای را شاهد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
چرا پروین و مایلی كهن رو كه دست از سر پرسپولیس و علی دایی برنمی دارن. پرسپولیس داشت خوب نتیجه می گرفت اما این دو تا كه اومدن همه چی به هم ریخت.
یوسف عبیات
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
شما دونفر خاطره بدی از دایی دارید؟
ایرانی
Germany
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
واقعا فوتبال ایران لیاقت آدم های خوب و كاربلد ندارد . تیم پرسپولیس هم خوب بازی می كرد وهم خوب نتیجه می گرفت . آقای پروین ! سابقه واحترامت جای خود ولی زمان فوتبال علی اصغری گذشته است . این را باور كن.
نوشادبیگدلی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
۰
۰
سلام به همه این سه عزیز عضو اصلی خانواده بزرگ پرسپولیس هستند من از سه نفرشون میخواهم كه باهم متحد ویك دل شوند نگذارند بدخواهان پرسپولیس از اب گل آلود ماهی بگیرند مگه خدای ناكرده این سه نفر دشمنی باهم دارند .پس اتحاد وهمدلی را مد نظر قرار دهید كه سربلندی پرسپولیس را برای ماهواداران به ارمغان بیاورید نه دشمنی بایكدیگر را .سپاسگزارم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
۰
۰
تا این اقایان هستند نمی گذارند دایی وتیم نتیجه بگیرد.واقعا این مدیر پیشكسوت كه لباس كارگران زحمتكش شهرداری بتن كرده احتیاج به روانپزشك دارد.خواهشا لباس این عزیزان را به شهرداری ضمن عذر خواهی پس بده ,واقعا طرفداری مایلی وكریمی وبعضی دیگراقایان كه ارثیه پدری از تیم دارند تاسف برای هوادار..........اگركسی سراغ دارد تمام پیشكسوتان دنیا تیم خودشان را اداره می كنند نام ببرید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها