همه جا غیر از ایران از فوتبال لذت می برند

قلعه نویی: بازیکنان ، استقلالی بازی کنند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شرایط ۴ بازی باقیمانده در لیگ و شروع لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنانم خواسته‌ام در بازی‌های آینده استقلال‌گونه بازی کنند.
کد خبر: ۶۴۷۰۵۷
قلعه نویی: بازیکنان ، استقلالی بازی کنند!

سایت جام جم ورزشی - امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در خصوص حرکت ناشایست سیاوش اکبرپور در قبال احمد صالحی در بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: ابتدا باید از آقای صالحی عذرخواهی کنم، چون ظاهراً یکی از بازیکنانم در مورد ایشان از الفاظ بدی استفاده کرده است. داوران فوتبال ایران جزو پاک‌ترین اقشار جامعه هستند و بسیار زحمت می‌کشند. باز هم از این بابت از احمد صالحی عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص بازی روز چهارشنبه ملوان و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر تصریح کرد: مسلماً ملوان تیم با برنامه‌ای است که از بازیکنان و مربی بزرگی سود می‌برد. همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی سخت است اما ما هم اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم که همین‌جا باید از دوستانم که به ما در کیش در این مدت کمک کردند تشکر کنم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه امکانات جزیره کیش برای برگزاری فینال جام حذفی و حتی بازی‌های ملی مناسب است، ادامه داد: خوشبختانه توانستیم در این مدت برنامه‌های خود و همچنین تمرینات منظمی را پشت سر بگذاریم و به خاطر کیفیت خوبی که زمین تمرینی ما در کیش داشت بازیکنانم در تمرین توانستند توانایی‌های تاکتیکی خود را به خوبی نشان دهند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: خوشبختانه در این چند بازی گذشته حس همبستگی بین بازیکنان‌مان بیشتر شده و این هم به خاطر این است که آنها شرایط را درک کردند و با توجه به تجربه بالای‌شان زحمت می‌کشند. من هم به بازیکنانم اعلام کردم که در 4 بازی پایانی لیگ و همچنین آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استقلال‌گونه و استقلالی بازی کنند، مثل بازی با سایپا که مقابل این تیم خوب توانستند فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

وی با یادآوری اینکه برای بازی روز چهارشنبه استقلال آندرانیک تیموریان و به احتمال 99 درصد خسروحیدری شرایط بازی ندارند، گفت: 4 بازی بسیار دشوار در پیش داریم که ملوان هم یکی از آنها است اما بازی با نفت، تراکتور و فولاد هم سختی‌های خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال وقتی با صحبت خبرنگاری مبنی بر بازی استقلال و ملوان در لیگ 81-80 که منجر به شکست آبی‌پوشان و قهرمانی پرسپولیس روبه‌رو شد، اظهار داشت: بیایید به زیبایی‌های فوتبال نگاه کنیم. حتی همین مسئله هم می‌تواند جزو زیبایی‌های فوتبال باشد. استقلال آن روز فیرپلی را رعایت کرد و ملوان هم به همین صورت اما باید به آینده و رو به جلو نگاه کنیم. ما نباید در فوتبال دنبال تلافی کردن و انتقام گرفتن باشیم. غیر از ایران در تمام دنیا از زیبایی‌های فوتبال لذت می‌برند اما اینجا داستان کاملاً فرق می‌کند.

به گزارش تسنیم ،قلعه‌نویی تصریح کرد: در تمام دنیا مربیان پس از بازی‌های بزرگ با هم دست می‌دهند اما در ایران این اتفاقات رخ نمی‌دهد. این سوالات شما هم کمکی به فوتبال ما نمی‌کند. همه می‌دانند که شعار فیفا بازی جوانمردانه است و ما باید این مسئله را در کارمان رعایت کنیم. بعد از این با بهبود یافتن زیرساخت‌های فوتبالی‌مان‌ می‌توانیم در این رشته پیشرفت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها