یک مرد چینی برای قتل طلبکارش روشی شیطانی و بی رحمانه را به کار برد. خوشبختانه عمر زن طلبکار به دنیا بود و راز این مرد جنایتکار فاش شد.
کد خبر: ۶۴۵۹۲۳
قتل طلبکار به شیوه چینی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، یک مرد چینی که به زن همسایه اش مبلغی پول بدهکار بود برای اینکه او را از سر باز کند به روشی شیطانی متوسل شد. مرد بدهکار پس از طرح نقشه قتل ، خیابانی خلوت و به ویژه دهانه یک کانال فاضلاب را انتخاب می کند.

مرد سرپوش دهانه فاضلاب را برداشته و روی آن را با یک کارتن مقوایی می پوشاند. او سپس نزد زن همسایه رفته و او می گوید که قصد پرداخت بدهی اش را دارد. او به زن پیشنهاد می کند او را تا یک خودپرداز همراهی کرده تا طلبش را بدهد.

بدیهی است خودپردازی که مرد پیشنهاد کرده بود در همان خیابان خلوتی قرار داشت که دام مرگ را در آن برای زن از همه جا بی خبر کار گذاشته بود.

بارش شدید باران به کمک مرد جنایتکار می آید. نثقشه مرد با چتری برای پوشاندن چهره و همچنین عجله برای خیس نشدن کامل می شود.

با رسیدن به دهانه فاضلاب زن به داخل آن افتاده و مرد جانی سرپوش را گذاشته و پیچ آن را محکم می کند.

جنایت به نظر کامل و بی نقص بود، اما زن جوان نه بر اثر سقوط و نه بر اثر غرق شدن نمرد و زنده ماند. او با گره زدن لباس هایش طنابی را درست کرده و خود را به یک لوله آب در فاصله نزدیک به دهانه فاضلاب متصل می کند.

زن بینوا سه روز به سرپوش ضربه می زد و نومیدانه فریاد می کشید تا اینکه عابری صدای او را شنیده و ماموران امداد را مطلع می کند. ماموران موفق می شوند زن نیمه جان را از گوری که مرد جنایتکار برایش در نظر گرفته بود، بیرون بیاورند.

زن ماجرا را برای ماموران پلیس استان هاینان تعریف می کند. ماموران مرد دستگیر کرده و به زندان می فرستند. درعین حال، نکته کوچکی از چشم مرد جانی پنهان مانده بود و آن اینکه دوربین امنیتی خیابان تمام جزییات اقدام به قتل او را ضبط کرده بود. مدارکی مستدل برای دادگاه تا مجازات سنگینی را برای او صادر کند.

باید به این نکته اشاره کرد که این حادثه در اواخر ماه دسامبر 2013 حدود 45 روز پیش رخ داده اما فیلم آن اخیرا از شبکه های محلی چینی و همچنین یورونیوز پخش شده است. از آن زمان این فیلم باورنکردنی در تمام شبکه های اجتماعی جهان پخش و موجب حیرت میلیون ها کاربر شده است.

فیلم را با هم ببینیم. مترجم: بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها