دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت

راز جسد خونین دختر جوان فاش شد + عکس

دختری جوان، نامزدش و برادر او به طرز مرموزی کشته شدند

راز سه جنایت در هاله‌ای از ابهام

راز قتل دختر جوان کالیفرنیایی روز به روز پیچیده‌تر می‌شود. ابتدا جسد این دختر بیست و دو ساله به نام ایلونا فلینت همراه برادر نامزدش در خودرویی در یک مرکز خرید در سن‌دیگو پیدا شد. هر دو از ناحیه سر گلوله خورده و در دم جان سپرده بودند.
کد خبر: ۶۴۵۶۳۹
راز سه جنایت در هاله‌ای از ابهام
نامزد ایلونا از زمان این اتفاق مفقود شد تا این‌که پلیس پس از حدود یک ماه جستجوی گسترده، چند روز پیش اعلام کرد ماموران جسد او را در یک خودرو در فاصله 100 مایلی محل حادثه کشف کرده‌اند.

پیش از کشف جسد نامزد ایلونا، گمان می‌رفت ماجرای قتل از یک مثلث عشقی آب می‌خورد و دو برادر، رقیب عشقی بودند که یکی به دست دیگری کشته شده اما حالا موضوع پیچیده‌تر شده و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این جنایت‌ها پیدا نشده است.

جسد جیانی بلوردر، نامزد ایلونا در صندوق عقب خودروی خودش کشف شد. از آنجا که جسد تجزیه شده و قابل شناسایی نبود، هویت مقتول از روی اثر انگشت و دی.ان.ای او مشخص شد.

ماجرا زمانی شروع شد که ایلونا فلینت، خرید خود را در مرکز خرید میشن ولی سنتر در شامگاه کریسمس تمام کرد. سالواتوره بلودر، برادرشوهر آینده ایلونا برای سوار کردن او در تاریکی شب به این محل رفت. خانواده و نزدیکان قربانیان می‌گویند رابطه صمیمانه اما توام با احترام میان این دو برقرار بود و از عشق پنهانی، خبری نبود اما رسانه‌ها پیش از پیدا شدن جسد نامزد ایلونا، به شایعاتی مبنی بر وجود مثلث عشقی دامن زدند. ساعت یک و 30 دقیقه بامداد شب کریسمس، پلیس تماسی از سوی ایلونا دریافت کرد. او گزارش کرد به وی شلیک شده و در خودروست اما نمی‌داند خودرو کجاست و فقط می‌داند نزدیک یک مرکز خرید است. زمانی که پلیس به صحنه جنایت رسید، ایلونا مرده بود اما سالواتوره، برادر نامزدش هنوز با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد. او نیز از ناحیه سر گلوله خورده بود. سالواتوره سه روز بعد در بیمارستان جان باخت.

جیانی بلودر، آخرین بار در ساعت 10 شب حادثه در خانه خود دیده شده بود. پس از شلیک‌های مرگبار در نزدیکی مرکز خرید، پلیس جستجو برای دستگیری جیانی را آغاز کرد اما او گم شده بود. تجسس ادامه یافت تا این‌که جسد او نیز پیدا شد. پلیس تاکنون از اظهار نظر درباره قتل جیانی سر باز زده است.

طبق اطلاعات موجود، خودوری جیانی بلودر در پارکینگ یک رستوران در کنار رودخانه کشف شد.

یکی از همسایه‌ها در این‌باره گفت: من ماشین را چند هفته‌ای بود که آنجا می‌دیدم اما هیچ بوی بدی احساس نمی‌کردم و شک نکرده بودم ممکن است داخل آن کسی باشد.

در نهایت یک رهگذر که احساس می‌کرد چیز مشکوکی در خودرو وجود دارد، با پلیس تماس گرفت و ماموران، جسد را کشف کردند.

یکی از دوستان صمیمی ایلونا و صاحب مغازه‌ای که او یک سال در آنجا کار می‌کرد، به خبرنگاران گفت: شایعات مضحکی درباره نقش جیانی در این قتل‌ها وجود دارد. می‌گویند او اول برادر و نامزدش را کشته و بعد خودش را. چیزهایی که درباره مثلث عشقی وجود دارد، مسخره و احمقانه است. هر کسی این خانواده را بشناسد و از نوع رابطه میان ایلونا و جیانی خبر داشته باشد، می‌داند که چنین چیزی امکان ندارد.

کارآگاهان هنوز انگیزه‌ای برای این قتل‌ها پیدا نکرده‌اند و تنها فرضیه‌ای که به ذهن آنها ‌رسید، سرقت مسلحانه بود؛ اما پلیس بعدها اعلام کرد در بررسی صحنه جرم هیچ اثر یا نشانه‌ای از سرقت مسلحانه دیده نشده است.این دو برادر در رستوران خانوادگی کنار دریاچه سن دیگو کار می‌کردند و ایلونا همراه نامزدش و خانواده او در سن‌دیگو در یک خانه زندگی می‌کرد.

دوست صمیمی ایلونا می‌گوید: ایلونا و جیانی مدت طولانی با هم صمیمی بودند و همدیگر را عمیقا دوست داشتند. او به سالواتوره هم اهمیت زیادی می‌داد. وقتی زخمی شده بود، با این‌که در حال مرگ بود، برای نجات جان خود و سالواتوره به پلیس زنگ زد.

تحقیقات درباره این سه جنایت ادامه دارد./ ضمیمه تپش

مترجم: سارا لقایی

منبع: سی.ان.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها