سردار جعفری در مراسم تجلیل از فیلم معراجی‌ها:

ساخت بیشتر چنین آثاری حقایق اصلی دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سینما را از مهمترین ابزار انتقال حقایق دوران ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: آوازه‌ رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در جهان طنین انداخته فیلم و سینما می‌تواند این آوازه را گسترش دهد.
کد خبر: ۶۴۴۸۹۹
ساخت بیشتر چنین آثاری حقایق اصلی دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد

سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اکران فیلم معراجی‌ها در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه سالهای دفاع مقدس سرشار از عملیات‌های افتخارآمیز بود که می‌توان رشادت‌های رزمندگان اسلام را در آنها به قاب تصویر سینما کشید، عنوان کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد ساخت آثاری بیشتری از خاطرات و صحنه‌های دفاع مقدس در سینما باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سراسر جبهه‌ها مملو از رشادت‌هایی است که آوازه آنها در تمام جهان پیچیده شده است و با ساخت هرچه بیشتر چنین آثاری می‌توان حقایق اصلی رخ‌داده در سالهای دفاع مقدس را هرچه بیشتر و بهتر به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه فیلم معراجی‌ها، ایثارگری و فداکاری گروهی از رزمندگان را برای رسیدن به هدفی خاص روایت می‌کند، اظهار داشت: همراه شدن خاطرات دفاع مقدس و به تصویر کشیدن این خاطرات در کنار نشان دادن صحنه‌هایی از رشادت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس اتفاق مبارکی است که در این فیلم به آن پرداخته شده است.

سرلشکر فیروزآبادی: فیلم‌«معراجی‌ها» یک اثر ماندگار در سینمای دفاع مقدس به جای گذاشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم با ستایش از فیلم معراجی ها آن را یک اثر ماندگار در عرصه سینمای دفاع مقدس دانست.

سرلشگر فیروز آبادی در حاشیه اکران فیلم معراجی ها ساخته مسعود ده نمکی تاکید کرد: به نظر بنده این فیلم یک اثر فاخر و ارزنده در عرصه دفاع مقدس است که کارگردان در آن به خوبی توانسته زبان گویای جبهه ها را منعکس کند .

وی در ادامه افزود:مسعود ده نمکی به وسیله این فیلم توانست یک عمل صالح و ماندگار را در عرصه سینمای دفاع مقدس از خود بر جای بگذارد که کاملا قابل تقدیر است.

سردار نقدی: فیلم «معراجی ها» امانت‌دار خوبی در روایت جنگ بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با تقدیر از فیلم معراجی ها آن را روایتگر صحنه‌های ناب دفاع مقدس دانست.

سردار نقدی در حاشیه اکران فیلم معراجی ها در جشنواره فیلم فجر گفت: معراجی ها همچون دیگر آثار آقای ده نمکی فیلمی خوب از آب در آمده و دلیل آن هم ساخت فیلمی دفاع مقدسی و توسط کارگردانی است که خود حضور در جبهه ها را به سال ها تجربه کرده است .

رئیس سازمان بسیج در ادامه افزود: این فیلم امانت داری خوبی را در روایت صحنه های دفاع مقدس به خرج داد و گرچه نمی توان صحنه های واقعی جنگ را در قالب سینما به تصویر کشید اما با توجه به توانایی های کارگردان در این زمینه به نظر می رسد از دیگر آثاری که حول محور دفاع مقدس ساخته شده است برتری نسبی را برخوردار باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها