آلبوم «یک لحظه عاشق شو» 23 بهمن منتشر می شود

عاشقانه های حامی در روز عشق

پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام تاریخ نهایی انتشار آلبوم جدید «حمید حامی» مشخص شد. آلبوم «یه لحظه عاشق شو» با صدای «حامی» روز 23 بهمن در تهران و شهرستان منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۰۶۳
عاشقانه های حامی در روز عشق

این خواننده با توجه به فضاهای عمدتا حسی و عاشقانه آثارش تصمیم گرفته آلبومش را در آستانه «روز عشق» وارد بازار کند.
حامی پیش از این نیز آلبوم های «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می کنم» و «آخدا» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است. آثار پاپ – کلاسیکی ای که در اکثر اوقات توانسته سخت گیر ترین منتقدان موسیقی را هم راضی نگه دارد و مورد استقبال دوستداران این قبیل آثار قرار بگیرد.
حواشی خواسته و ناخواسته این خواننده در همه این سالها باعث شده بهترین دوران هنری این خواننده تحت تاثیر این اتفاقات و حاشیه ها قرار بگیرد و آخرین کنسرت این خواننده به بیش از دو سال پیش برمیگردد.
«میثم دهقان» (مدیر برنامه های این خواننده) درباره حمله اخیر به این خواننده در یکی از خیایان های تهران گفت : «متاسفانه اتفاق تلخی در بدو انتشار آلبوم برای این خواننده رخ داد ولی اوضاع در شرایط کنونی در کنترل است و اوضاع جسمانی این خواننده هم رو به بهبودی ست و نگرانی خاصی وجود ندارد.»
دهقان در ادامه درباره نوع انتشار آلبوم جدید «حامی» گفت: «این آلبوم به دو صورت «ولت» و «دی جی پک» منتشر خواهد شد تا این خواننده بعد از چند سال سکوت اثر جدیدش را به بازار بفرستد.»
رضا تاجبخش، علی موثقی، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش از جمله چهره هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها