متهمان پس از قتل، جسد را در یک زمین زراعی در شهرستان رباط‌کریم رها کردند

همدستی زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن خیانتکاری که برای ازدواج با مرد دیگری، نقشه قتل همسرش را طراحی و اجرا کرده بود، پس از هشت ماه سکوت، راز جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۶۴۳۸۸۷

به گزارش پلیس آگاهی تهران، بیست و پنجم خرداد زن جوانی با حضور در کلانتری 116 مولوی به ماموران گفت: همسرش علی، بیست و هشت ساله برای دریافت چک از مشتری، با خودرو به مقصد گیشا خانه را ترک کرده و به خانه بازنگشته است.

وی افزود: شب فقدان همسرم، در منزل مادرم مهمان بودیم. وقتی به خانه برگشتیم، همسرم دقایقی بعد برای دریافت چک از منزل خارج شد تا این‌که حدود ساعت 4 بامداد وقتی از خواب بیدار شدم، متوجه شدم که وی هنوز به‌منزل بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

24 ساعت پس از شکایت زن جوان، یکی از اهالی شهرستان رباط‌کریم در زمین کشاورزی خود، متوجه جسد مرد جوانی در زمین زراعی‌اش شد که آثار ضربات چاقو روی بدن وی مشخص بود. با تماس مرد کشاورز با پلیس و حضور ماموران در محل، پرونده‌ای با موضوع قتل عمد در پلیس آگاهی شهرستان بهارستان تشکیل شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با بررسی سیستم پلیس آگاهی و به دلیل ثبت مشخصات فقدانی از سوی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، موفق به‌شناسایی هویت مقتول شدند. در ادامه و با حضور همسر مرد گمشده در پزشکی قانونی استان تهران، جسد شناسایی شد. در حالی که شواهد اولیه نشان از جنایت با انگیزه سرقت داشت، دستور توقیف خودروی مقتول در سیستم جامع پلیس ثبت و خودرو نیز در شهرستان شهریار، منطقه صباشهر، در حالی که رها شده و هیچ‌یک از لوازم آن سرقت نشده بود، کشف شد.

در حالی که بررسی فرضیه جنایت با انگیزه سرقت در دستور کار کارآگاهان بهارستان قرار گرفته بود، اظهارات متناقض همسر مقتول در پایگاه هفتم بررسی شد.

همسر مقتول ابتدا گفته بود، همسرش برای دریافت چک به گیشا رفته بود، در حالی که بررسی‌های تخصصی معلوم کرد مقتول به گیشا نرفته است.

با اطلاعات به دست آمده تیم بررسی صحنه جنایت نیز با حضور در محل کشف جسد اعلام کرد، جنایت در محل دیگری انجام و مقتول پس از مرگ به محل کشف جسد منتقل شده است. با جمع‌بندی اطلاعات، بار دیگر تحقیق از همسر مقتول آغاز و معلوم شد وی با فردی به نام یوسف سی و یک ساله در ارتباط بوده است.

با به دست آمدن این سرنخ، همسر مقتول لب به اعتراف گشود و به جنایت با همدستی یوسف اعتراف کرد.

همسر مقتول گفت: شش سال پیش با علی (مقتول) ازدواج کرده و به تهران آمدیم. پس از گذشت مدت کوتاهی، اختلاف پیدا کردیم و همسرم مرا مورد ضرب و جرح قرار می‌داد.

وی درخصوص نحوه آشنایی با یوسف افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه به خانه مادرم می‌رفتم، در حالی که شب قبل از آن با همسرم درگیری شدیدی پیدا کرده بودم، سوار یک دستگاه خودروی پراید مسافرکش شدم که راننده آن جوانی به نام یوسف بود. داخل خودرو شروع به درددل با راننده کردم و راننده پراید نیز درخصوص شکست در زندگی اولش صحبت کرد و همین موضوع باعث آشنایی ما دو نفر شد تا این‌که پس از گذشت مدت کوتاهی به هم علاقه پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: پس از آشنایی با یوسف، تصمیم گرفتم از علی جدا شده و با یوسف زندگی کنم. از سوی دیگر یوسف نیز حاضر به قطع ارتباط خود با من نبود تا این‌که یک روز پیشنهاد کشتن علی را مطرح کردم و یوسف نیز پیشنهاد مرا پذیرفت و گفت حاضر است علی را بکشد.

متهم درباره نحوه قتل گفت: با برنامه قبلی، مقداری داروی بیهوشی و خواب‌آور خریدم و زمانی که از مهمانی به خانه بازگشتیم، نوشیدنی حاوی داروی خواب‌آور را به علی دادم و او بی‌هوش شد. پس از بی‌هوش شدن علی، یوسف که در کوچه منتظر بود، وارد خانه شد و با یک طناب پلاستیکی علی را خفه کرد.

متهم تصریح کرد: پس از جنایت، جسد را درون یک پتو و در صندوق عقب خودروی شوهرم قرار دادیم. یوسف هنگام رها کردن جسد، چند ضربه چاقو هم به علی زد تا ماموران تصور کنند علی را زورگیرها کشته‌اند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این‌باره گفت: با اعترافات همسر مقتول، متهم دیگر پرونده (یوسف) نیز از سوی پلیس آگاهی دستگیر و با اعتراف به جنایت با همدستی همسر مقتول، با قرار قانونی بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی، هر دو متهم تحویل اداره 10 پلیس آگاهی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها