نایب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما:

حق انتخاب مجری با سازمان صدا و سیماست

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری با بیان اینکه اختلاف صدا و سیما با دولت بر سر انتخاب مجری بود گفت: حق انتخاب مجری با صدا و سیما است.
کد خبر: ۶۴۳۵۷۳
حق انتخاب مجری با سازمان صدا و سیماست

سید رمضان شجاعی‌کیاسری نایب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با فارس درباره اتفاقات رخ داده در گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته رئیس جمهور گفت: ما در این مواقع دو حالت داریم، یا روسای قوا گفت‌وگو می‌کنند یا گزارش می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر روسای قوا بخواهند گزارش دهند نیازی به مجری نیست و در چنین حالتی رئیس قوه پشت دوربین قرار گرفته و گزارش می دهد اما اگر برنامه گفت‌وگو باشد مفهومش این است که رسانه باید مجری انتخاب کند.

شجاعی‌کیاسری با بیان اینکه اختلاف شب گذشته صدا و سیما با دولت بر سر انتخاب مجری بود تصریح کرد: صدا و سیما پذیرفت مجری روحانی‌نژاد باشد اما روحانی‌نژاد مجری نیست و گزارشگر است، پوریامین هم مجری چنین برنامه‌هایی نیست و مجری برنامه خانواده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی اظهارات خود درباره این موضع گفت: در مواقع اینچنینی چون صدا و سیما نماینده افکار عمومی محسوب می‌شود حق انتخاب مجری با این سازمان است.

وی به نامه شب گذشته عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما به شورای نظارت در این سازمان اشاره کرد و گفت: این نامه در جلسه شنبه این شورا در دستور کار قرار گرفته و بررسی می‌شود.

شجاعی‌کیاسری به نامه جمعی از نمایندگان مجلس درباره بیان نظراتشان پیرامون توافق‌ ژنو و پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور هم اشاره کرد و گفت: نامه نمایندگان در خصوص این توافقات در جلسه شنبه شورای نظارت بررسی خواهد شد.

نایب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما افزود: شنیدم معاون اجرایی رئیس جمهور هم طی مصاحبه‌ای گفته اگر می خواهند مناظره بگذارند، در چنین حالتی با توجه به نامه نمایندگان و اظهارنظر معاون رئیس جمهور، نامه وکلای ملت در شورای نظارت مطرح و نظر نهایی اعلام خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: چون خطاب اظهارات آقای رئیس جمهور دانشگاهیان بوده مبنی بر اینکه چرا سکوت کردید، منتقدان هم می‌خواهند مباحثشان پیرامون توافق ژنو را بیان کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
بیخیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
آخه این چه كار بود كه دولت انجام داد؛وقت مردم یعنی این قدر بی ارزش شده آقای رئیس جمهور
تركمان
Chile
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
رئیس محترم جمهور منتخب ایران عزیز

با سلام
از اینكه جنابعالی رئیس جمهور محترم ایران هستی خرسند و از انتخاب خود مطمئن و پشیمان نیستم و خسته نباشید . انشاا.. با درایت و تیزبینی جنابعالی و با همكاری منسجم نمایندگان محترم مجلس ، وزرای محترم ، اساتید دانشگاه و دیگر متخصصین موجود در سطح كشور معضلات اقصادی و سیاسی چندین ساله را برطرف نمائید . در خصوص سبد كالا پیشنهاد دارام بجای خرید اقلام مورد نیاز مردم كه شامل برج ، گوشت مرغ ، تخم مرغ ، روغن و پنیر تخصیص داده شده بود . هزینه این اقلام بصورت بن وجه نقد در قالب حواله كه تنها میتوان مصرف خرید اقلام فوق شود در اختیار مردم عزیز قرار داد و مدت آن نیز محدود نباشد تا این همه ازدحام در تعداد معدود فروشگاهها نباشد .
در خاتمه از رئیس محترم جمهور ، تقاضا دارم سعی در تامین بهبود معشیت ملت بصورت اساسی نموده و در راستای حفظ كرامت و ارزش های ملت ایران در جامع بین الملل نیز كوشا و از خدای منان سلامتی برای مردان دلسوز كشور ایران عزیر را طلب می نمایم .
خدا قوت/تركمان
بچه های ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
سلام
واقعاً مجری به درد مجری گری نمی خورد
شهاب
Norway
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
آقای روحانی این كار یعنی چه.؟چند شب پیش هم كلماتی رو مانند بی سواد بكار بردید لطفاً صریح بگویید منظورت شما چه كسانی هستن.توهین به یك چهره ایرانی حالا هر كی هم كه باشم توهین به همه ایرانی ها هست.لطفاً با مدرك صحبت بفرمائید
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
اصل موضوع شفاف صحبت كردن با مردم است .امیدوارم كه مسئولین ما خصوصا آقای دكتر روحانی كه در شعارهای انتخاباتی همواره به صادق بودن با مردم اشاره كرده اند این موضوع را فراموش نكنند.بعد از آن بحث انتخاب مجری مطرح میشود .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
رییس جمهور تحمل این را ندارد كه با مجری كه صدا و سیما انتخاب می كند مصاحبه كند چون دوست دارد مجری فقط سرش را به علامت مثبت تكان دهد .چه برسد به اینكه كسی از ایشان انتقاد كند چون اگر انتقاد كند یا بی سواد است یا .....

نیازمندی ها