۱۹۰ نفر از نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از دولت خواستند تا به اظهارات سخیف وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا پاسخی قاطع و انقلابی بدهد.
کد خبر: ۶۴۳۵۵۹
دولت به اظهارات سخیف شرمن پاسخی قاطع و انقلابی دهد

به گزاترش جام جم آنلاین متن کامل این بیانیه که امروز پنجشنبه منتشر شد به این ‌شرح است.

بسم اللّه القاصم الجبارین

با کمال تأسف روز گذشته شاهد سخنان توهین‌آمیز "وندی شرمن" عضو تیم مذاکره‌کننده 1+5 بودیم.

توهین‌های این مسئول آمریکایی دقیقاً نشان‌دهنده خوی استکباری و شیطانی آمریکای جهان‌خوار است که بارها در هفته‌های اخیر از سوی مسئولان مستکبر آمریکا تکرار شده است.

بدیهی است که ملت غیور و عزتمند ایران اسلامی پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را در راهپیمایی 22 بهمن امسال خواهد داد.

ما از دولت محترم انتظار داریم پاسخی قاطع و انقلابی مطابق شأن و عزت مردم شریف و انقلابی‌مان به این اظهار نظرهای سخیف ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علیپور
Switzerland
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
این خانم نظر خودش را گفته نه این نظر ، نظریه دولت آمریكاست و نه ارزش قانونی دارد . آنها از زبان افراد مختلف نهایت سعی خود را می كنند تا امتیاز حداكثری را بگیرند واكنش وزیر خارجه با همان لبخند معنی دار كافی بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
با این سكوت معناداری كه از سوی دولت مشاهده می شود ، بایستی مسئولین دلسوز نظام بصورت جدی درصدد جلوگیری از لطمات جبران ناپذیری كه ممكن است خدای ناكرده درآاینده به موجب این سكوت به بنیه دفاعی و سیاسی كشورمان وارد می شود ، اقدام عملی و پیشگیرانه به عمل آورند .
سعید
United Kingdom
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
۰
۰
همونطور كه دولتمردان و سیاسیون ما صحبت هایی بر ضد آمریكا می كنند كه مصرف داخلی دارد ، دولتمردان آمریكایی هم صحبت هایی می كنند كه مصرف داخلی دارد و مختص بخش افراطی از جامعه اونهاست و ما باید این مورد رو درك كنیم. مطمئنا حالا مثل قبل كه آمریكا ستیزی بخشی از شعار و خواسته مردم بود، نیست بلكه بخش بزرگی از جامعه ما خواستار رابطه با آمریكا به نفع منافع ملی هستند.
به نظر من اقدام دولت بسیار هوشمندانه بوده و هست و باید از رفتار های احساسی و غیر عقلانی كه منافع ملی ما رو به خطر میندازه خودداری كرد.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
۰
۰
... همیشه همین زنان هستند كه اتش بیار معركه اند ...

نیازمندی ها